Tesla pro Čínu chystá Model3 s delším dojezdem
V rámci konkurenčního boje a hledání cest podpoření poptávky se Tesla chystá na čínském trhu nabídnou nový Model3 s delším dojezdem.
Tesla plánuje rozšířit svoji nabídku v Číně o místně vyráběný sedan Model3 s delším dojezdem. Vůz by měl mít dojezdovou vzdálenost více než 650 kilometrů na jedno nabití oproti současným 450 kilometrům. Cena by začínala na přibližně 350 tisíci jüanech.
Delší dojezdová vzdálenost by Tesle pomohla v konkurenčním boji proti Volkswagenu a BMW, kteří do Číny také přichází s vlastními elektrickými vozy. Automobilky se tak za pomocí nových modelů snaží podnítit poptávku zasaženou koronavirem.
Stejně jako již existující Model3 by i nový Model3 s delším dojezdem splnil podmínky pro státní dotace a jeho noví majitelé by nemuseli platit daň z pořízení nového vozu.
Fabrika Tesly v Číně se z viru zotavila lépe než mnozí jiní v tomto průmyslu, čemuž pomohla také pomoc od tamějších autorit. Krátké po obnovení výroby 10. února továrna překročila kapacitu, kterou měla před pozastavením svých aktivit, když týdně zvládla vyrobit 3 tisíce nových vozů.
Zdroj: Bloomberg
Tomáš Novák
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
Nejnovější:
- Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
- Index DAX zakončil úterní seanci poklesem
- Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
- Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
- Smíšený vývoj na pražské burze
- Hardwario zveřejnilo výsledky za 9M roku 2025, v roce 2026 očekává tržby 100 mil. Kč
- Wall Street se v úvodu seance obchoduje v červeném
- Novo Nordisk zvýšil svou nabídku na koupi společnosti Metsera
- Poskytovatel e-commerce řešení Shopify reportoval výnosy za 3Q nad odhady
- Spotify vydalo výsledky hospodaření za 3Q, meziroční růst výnosů o 7 %, růst počtu předplatitelů





