CNN od pondělka vysílá zprávy na platformě Snapchatu
Televize vysílá na sociální síti Snapchat denně alespoň pět zpráv z celého světa. Partnerství tak cíli na generaci mladých lidí, kteří jsou zvyklí většinu obsahu vstřebávat prostřednictvím sociálních sítí.
V pondělí zahájila televize CNN každodenní zpravodajství nazvané The Update, které poběží na platformě sociální sítě Snapchat. Každý den tak CNN informuje o alespoň pěti událostech z celého světa. Společnosti se touto formou snaží cílit na generaci tzv. millennials.
S podobným projektem již přišel kanál NBC, který na Snapchatu vysílá od července tohoto roku pořad Stay Tuned. Od svého uvedení získal pořad přes 29 milionů unikátních diváků. Nadpoloviční většina je posléze mladší 25 let a 40 % diváků sleduje pořad minimálně třikrát týdně.
Akcie Snapu se od svého IPO pohybují výrazně pod emisní cenou. Včera uzavřely slabší o 3 % na 13,58 dolarech za kus. Akcie majitele televize CNN, společnosti Time Warner, včera uzavřely silnější o 0,9 % na 102,11 dolarech.
Zdroj: CNBC
František Mašek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Asijské akcie posilují, USA uzavřely dohodu s Japonskem ohledně cel
- Skupina Bezvavlasy úspěšně spustila e-shop ve Slovinsku a plánuje další expanzi
- Evropské futures kontrakty indikují otevření v zelených číslech
- Očekávané události: Spotřebitelská důvěra (eurozóna), prodeje existujících domů (USA)
- S&P 500 na novém maximum technologie ztratily.
- Americké akcie obchodují smíšeně
- Frankfurtská burza zakončila úterní seanci poklesem, po výsledcích ztrácel Sartorius
- Lockheed Martin reportoval výsledky, zisk na akcii klesl kvůli ztrátám v letectví a divizi Sikorsky
- Pražská burza klesala s negativním zahraničním sentimentem
- Americké akcie klesají, reportovaly Coca Cola, Philip Morris International, Danaher a další