CNN od pondělka vysílá zprávy na platformě Snapchatu
Televize vysílá na sociální síti Snapchat denně alespoň pět zpráv z celého světa. Partnerství tak cíli na generaci mladých lidí, kteří jsou zvyklí většinu obsahu vstřebávat prostřednictvím sociálních sítí.
V pondělí zahájila televize CNN každodenní zpravodajství nazvané The Update, které poběží na platformě sociální sítě Snapchat. Každý den tak CNN informuje o alespoň pěti událostech z celého světa. Společnosti se touto formou snaží cílit na generaci tzv. millennials.
S podobným projektem již přišel kanál NBC, který na Snapchatu vysílá od července tohoto roku pořad Stay Tuned. Od svého uvedení získal pořad přes 29 milionů unikátních diváků. Nadpoloviční většina je posléze mladší 25 let a 40 % diváků sleduje pořad minimálně třikrát týdně.
Akcie Snapu se od svého IPO pohybují výrazně pod emisní cenou. Včera uzavřely slabší o 3 % na 13,58 dolarech za kus. Akcie majitele televize CNN, společnosti Time Warner, včera uzavřely silnější o 0,9 % na 102,11 dolarech.
Zdroj: CNBC
František Mašek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Zámořské futures zaznamenávají mírný růst
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-0,68 %), stříbro (+0,68 %) a kukuřice (+0,28 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,64
- FedEx reportoval lepší než očekávanou ziskovost, spin-off je plánován na konec FY 2026
- Vývoj cen komodit: Kukuřice (+0,65 %), ropa (-0,54 %) a stříbro (+0,51 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,28
- Pražská burza otevírá na zelené nule
- Německá burza otevírá páteční obchodování bez výrazného pohybu
- Akciový výhled
- Asijské indexy zakončují týden převážně v záporu