CNN od pondělka vysílá zprávy na platformě Snapchatu
Televize vysílá na sociální síti Snapchat denně alespoň pět zpráv z celého světa. Partnerství tak cíli na generaci mladých lidí, kteří jsou zvyklí většinu obsahu vstřebávat prostřednictvím sociálních sítí.
V pondělí zahájila televize CNN každodenní zpravodajství nazvané The Update, které poběží na platformě sociální sítě Snapchat. Každý den tak CNN informuje o alespoň pěti událostech z celého světa. Společnosti se touto formou snaží cílit na generaci tzv. millennials.
S podobným projektem již přišel kanál NBC, který na Snapchatu vysílá od července tohoto roku pořad Stay Tuned. Od svého uvedení získal pořad přes 29 milionů unikátních diváků. Nadpoloviční většina je posléze mladší 25 let a 40 % diváků sleduje pořad minimálně třikrát týdně.
Akcie Snapu se od svého IPO pohybují výrazně pod emisní cenou. Včera uzavřely slabší o 3 % na 13,58 dolarech za kus. Akcie majitele televize CNN, společnosti Time Warner, včera uzavřely silnější o 0,9 % na 102,11 dolarech.
Zdroj: CNBC
František Mašek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
Nejnovější:
- Na zámořských trzích akcie oslabují, META -11 %
- Frankfurtská burza uzavřela ve ztrátě, Deutsche Bank uzavřela po výsledcích v zeleném
- Výsledky Royal Caribbean za 1Q překonaly očekávání, společnost rovněž navyšuje výhled
- Pražská burza klesala, Moneta na pražské burze naposledy s dividendou
- Caterpillar spolu s výsledky za 1Q uvedl, že ve 2Q očekává meziročně nižší výnosy
- USA: Pokračující prodeje domů meziměsíčně vzrostly o 3,4 % při očekávání růstu o 0,4 %
- Colt CZ zveřejnil výroční finanční zprávu za rok 2023
- Americké indexy otevírají v záporných hodnotách
- Altria reportovala za 1Q výsledky v souladu s očekáváním a potvrdila celoroční výhled
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 20. dubnu klesly na 207 tis. při očekávání 215 tis.