CNN od pondělka vysílá zprávy na platformě Snapchatu
Televize vysílá na sociální síti Snapchat denně alespoň pět zpráv z celého světa. Partnerství tak cíli na generaci mladých lidí, kteří jsou zvyklí většinu obsahu vstřebávat prostřednictvím sociálních sítí.
V pondělí zahájila televize CNN každodenní zpravodajství nazvané The Update, které poběží na platformě sociální sítě Snapchat. Každý den tak CNN informuje o alespoň pěti událostech z celého světa. Společnosti se touto formou snaží cílit na generaci tzv. millennials.
S podobným projektem již přišel kanál NBC, který na Snapchatu vysílá od července tohoto roku pořad Stay Tuned. Od svého uvedení získal pořad přes 29 milionů unikátních diváků. Nadpoloviční většina je posléze mladší 25 let a 40 % diváků sleduje pořad minimálně třikrát týdně.
Akcie Snapu se od svého IPO pohybují výrazně pod emisní cenou. Včera uzavřely slabší o 3 % na 13,58 dolarech za kus. Akcie majitele televize CNN, společnosti Time Warner, včera uzavřely silnější o 0,9 % na 102,11 dolarech.
Zdroj: CNBC
František Mašek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Zámořské akcie oslabily
- Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
- Index DAX zakončil úterní seanci poklesem
- Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
- Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
- Smíšený vývoj na pražské burze
- Hardwario zveřejnilo výsledky za 9M roku 2025, v roce 2026 očekává tržby 100 mil. Kč
- Wall Street se v úvodu seance obchoduje v červeném
- Novo Nordisk zvýšil svou nabídku na koupi společnosti Metsera
- Poskytovatel e-commerce řešení Shopify reportoval výnosy za 3Q nad odhady




