CNN od pondělka vysílá zprávy na platformě Snapchatu
Televize vysílá na sociální síti Snapchat denně alespoň pět zpráv z celého světa. Partnerství tak cíli na generaci mladých lidí, kteří jsou zvyklí většinu obsahu vstřebávat prostřednictvím sociálních sítí.
V pondělí zahájila televize CNN každodenní zpravodajství nazvané The Update, které poběží na platformě sociální sítě Snapchat. Každý den tak CNN informuje o alespoň pěti událostech z celého světa. Společnosti se touto formou snaží cílit na generaci tzv. millennials.
S podobným projektem již přišel kanál NBC, který na Snapchatu vysílá od července tohoto roku pořad Stay Tuned. Od svého uvedení získal pořad přes 29 milionů unikátních diváků. Nadpoloviční většina je posléze mladší 25 let a 40 % diváků sleduje pořad minimálně třikrát týdně.
Akcie Snapu se od svého IPO pohybují výrazně pod emisní cenou. Včera uzavřely slabší o 3 % na 13,58 dolarech za kus. Akcie majitele televize CNN, společnosti Time Warner, včera uzavřely silnější o 0,9 % na 102,11 dolarech.
Zdroj: CNBC
František Mašek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Smíšený závěr v USA
- Americké indexy bez výraznějších pohybů
- Frankfurt uzavřel pátek v zeleném
- Akcie M2C první obchodní den posílily
- Americké indexy v úvodu smíšeně, reportovaly společnosti CarMax a Darden Restaurants
- Pražská burza přerušila sérii poklesů
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červnu dle předběžných dat na -15,3 b. při očekávání -14,9 b.
- USA: Index předstihových ukazatelů v květnu poklesl dle očekávání o 0,1 %
- Kroger reportoval za 1Q, společnost mírně zvýšila výhled celoročních porovnatelných tržeb
- USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu dosáhl v červnu -4,0 b.