PayPal představil novou platformu PayPal Ads Manager zaměřenou na menší a střední podniky
Zprostředkovatel plateb PayPal vstupuje na pole digitální reklamy se svojí novou platformou PayPal Ads Manager. Tento nástroj umožní firmám, a to zejména malým a středním podnikům, generovat nové výnosy z reklam a značkám všech velikostí lépe cílit na potenciální zákazníky na základě reálných nákupních dat.
Nově spuštěná divize PayPal Ads si klade za cíl vybudovat reklamní platformu založenou na přímých obchodních transakcích. Využívat bude data z ekosystému PayPalu, který zahrnuje nejen samotný PayPal, ale i platební službu Venmo a nástroj na slevové kupóny Honey. Díky tomu bude moci inzerentům poskytnout přehled o nákupním chování napříč různými obchodníky.
PayPal Ads Manager zjednoduší tradičně složitý proces tím, že umožní malým podnikům jednoduše se přihlásit, integrovat SDK během několika minut a vybrat si reklamní preference. Nástroj bude dostupný počátkem roku 2026, nejprve v USA, přičemž následovat bude Spojené království a Německo.
„Malé podniky jsou páteří naší ekonomiky, ale dosud zůstávaly mimo revoluci v oblasti retailové reklamy, která mění způsob, jakým velcí prodejci generují výnosy,“ uvedl senior viceprezident a generální manažer divize PayPal Ads, Mark Grether. „Platforma PayPal Ads Manager tuto situaci zcela mění. Umožňujeme malým podnikům zapojit se do stejného vysoce maržového reklamního modelu, který pohání růst některých z největších světových společností, a zároveň vytváříme tisíce nových, kvalitních reklamních příležitostí pro značky,“ dodal Grether.
Představení společnosti PayPal
Zde si můžete přečíst naše představení společnosti z 27.8. 2024.
Akcie PayPal
Akcie společnosti PayPal (PYPL) v předburzovní fázi posilují o 5,04 % na 74,88 USD.
Zdroj: Bloomberg, PayPal
Michal Bárta
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
- PayPal reportoval výsledky, navýšil výhled a oznámil spolupráci s OpenAI
- Wall Street otevírá bez výrazného pohybu
- Americké indexy se v úvodu obchodují smíšeně, investoři vyhlíží dnešní výsledkový report NVIDIE
- PayPal reportoval za 2Q a navýšil roční výhled
- Americké akcie se obchodují bez jasného směru, výsledky zveřejnily Coca-Cola, PayPal, Kraft Heinz
Nejnovější:
- USA uzavírá se ziskem
- Americké indexy opatrně rostou
- Frankfurtská burza uzavřela páteční obchodování růstem
- Pražská burza v závěru týdne rostla
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle předběžných dat na 53,3 b.
- USA: Deflátor výdajů na osobní spotřebu v září meziročně vzrostl o 0,3 % v souladu s očekáváním
- USA: Osobní příjem v září vzrostl o 0,4 %, osobní výdaje o 0,3 %
- Netflix převezme část Warner Bros. Discovery za 27,75 USD na akcii (+pohled analytiků)
- Americké indexy otevírají mírným růstem
- Hewlett Packard Enterprise reportoval za 4Q, segment Networking vzrostl meziročně o 150 %




