Český e-commerce trh v prvním čtvrtletí vzrostl o 4 %
Prodeje českých e-shopů v prvním kvartálu roku 2024 meziročně vzrostly o 4 %, uvedla Heureka Group.
Heureka Group včera zveřejnila bilanci sektoru českého e-commerce za první kvartál. Ten meziročně vzrostl o 4 % s průměrnou hodnotou objednávky na 1512 Kč. Dle dat společnosti Heureka lidé již nemají takové obavy z nakupování, jak tomu bylo, vinou například vysoké inflace a vysoké míry nejistoty v souvislosti s vysokými cenami energií.
Výběr ukazatelů českého e-commerce, zdroj: Heureka Group
“V lednu jsme navázali na silný závěr předchozího roku, i díky tradičně oblíbeným povánočním výprodejům a online nakupování se dařilo i v únoru. Březen byl pak z celého kvartálu nejslabší. Vidíme přímou souvislost s teplým počasím, které lidi vylákalo na výlety a pobyt v přírodě, proto neměli tolik prostoru k prohlížení nabídek na internetu,” komentuje David Chmelař, generální ředitel Heureka Group.
Výhled na rok 2024 již zveřejnila Pilulka, která má v tomto roce ambice dosáhnout kladného EBITDA zisku. O vývoji českého e-commerce za čtvrtý kvartál a celý rok 2023 jsme již informovali ve zprávě zde.
Zdroj: Heureka Group
Aleš Mendl
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Related links
- Akcionáři Pilulky budou hlasovat o změnách v představenstvu a dozorčí radě
- E-commerce společnost Pilulka zveřejnila výsledky za 3Q
- Podzimní Start Day pražské burzy se bude konat 4. – 5. listopadu 2025
- Bezvavlasy zveřejnily výsledky za 1H a snížily výhled EBITDA na rok 2025
- Pilulka zveřejnila výsledky za 1H a 7M roku 2025
Latest:





