Pro Prabos nově pracuje marketingová agentura Czech Promotion
Značka bot Prabos se poprvé objeví v televizích v rámci reklamní kampaně, kterou společnosti vedle komunikační strategie a obsahu na sociální sítě zajišťuje marketingová agentura Czech Promotion.
Český výrobce obuvi Prabos koncem března odstartoval tříměsíční televizní kampaň, která má za cíl dostat do širšího povědomí veřejnosti, že se Prabos kromě obuvi pro profesionály zaměřuje také na volnočasovou obuv.
Realizaci reklamních spotů kromě komunikační strategie a tvorby obsahu na sociálních sítích Prabosu zajišťuje marketingová agentura Czech Promotion.
„Pro zvýšení znalosti značky jsme zvolili cestu propojení televizní a online kampaně, ve které budeme komunikovat jasné sdělení: Obouváme profesionály, obouváme dobrodruhy. Prabos plus – bota na vše. Našim cílem je obeznámit veřejnost s tím, že Prabos je vhodná bota i na pěší turistiku,“ říká Michal Novák, marketingový ředitel agentury Czech Promotion.
Slabší hospodářské výsledky za rok 2022 společnost připisovala tomu, že se ji dostatečně nedařilo přenášet nárůsty cen materiálů a energií na tendrového zákazníka v již existujících kontraktech. Dále došlo v loňském roce k propadu prodeje v e-shopu a v prodejnách o 30-50 %.
Akcie Prabos (BAAPRAPM) se obchodují na pražské burze, kde poslední obchod proběhl na 175 Kč. Na burze RM-SYSTÉM stagnují na 185 Kč.
Zdroj: Mediář
Marek Chudoba
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
- Prabos plus uzavřel nové kontrakty za více než 190 mil. Kč
- Pražská burza zahajuje nový týden růstem o téměř 1 %, tahounem jsou bankovní tituly
- Prabos plus zveřejnil výsledky za první polovinu roku, čistý obrat meziročně vzrostl o 6,3 %
- Prabos plus v rámci START Day zveřejnil výsledky za 1Q a roční výhled
- Představenstvo Prabos svolává valnou hromadu a navrhuje vyplatit dividendu 3,1 Kč na akcii
Nejnovější:
- Frankfurtská burza uzavřela v zeleném
- Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 12. září klesly o 9285 tis. barelů
- USA: Započatá výstavba v srpnu dosáhla 1307 tis. při očekávání 1365 tis.
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 12. září vzrostl o 29,7 %
- Eurozóna: CPI v srpnu dle konečných dat meziročně vzrostl o 2,0 % při očekávání růstu o 2,1 %
- Pražská burza navázala na včerejší pokles
- Zámořské indexy otevřely před dnešním zasedáním FOMC smíšeně, Lyft plánuje spolupráci s Waymem
- Futures kontrakty na americké akciové indexy se obchodují smíšeně blízko nuly
- Potravinářská General Mills reportovala čísla za 1Q v souladu s odhady a potvrdila roční výhled