Netflix jmenuje dva nové manažery. Povedou vývoj platformy s reklamami
Ke streamovací společnosti Netflix se v září připojí dva manažeři aktuálně působící ve společnosti Snap. Na starost budou mít vývoj platformy, na níž budou uživatelům promítány reklamy.
Křeslo „president of worldwide advertising“ obsadí v Netflixu Jeremi Gorman, aktuální obchodní ředitel ve společnosti Snap, jež provozuje sociální síť Snapchat. Viceprezidentem pro prodej reklamy se stane Peter Naylor, stávající viceprezident prodeje ve společnosti Snap.
Netflix tím dle Wall Street Journal získává dva velmi dobře hodnocené manažery a zkušené odborníky v oblasti prodeje, jež budou ve společnosti zastřešovat reklamní byznys.
O plánu vytvoření platformy, jež umožní zákazníkům sledování obsahu s reklamami za nižší cenu než standardní bez reklam, se začalo spekulovat již během první poloviny letošního roku. Netflix v prvním čtvrtletí zaznamenal první úbytek uživatelů za více než dekádu. Pokles činil 200 tisíc. Nepotěšil navíc ani výhledem, kdy ve 2Q očekával další pokles o 2 miliony uživatelů. Skutečnost nakonec byla o něco příznivější, když Netflix ve 2Q ztratil „jen“ 970 tisíc uživatelů. Zejména díky těmto neúspěchům společnost začala debatovat nad zavedením platformy s reklamami, které se přitom po celou dobu existence snažila vyhýbat.
Akcie společnosti Netflix se tento rok řadí k nejvíce ztrátovým z indexu S&P 500. Od počátku roku odepsaly bezmála 61 %. Aktuálně se na burze Nasdaq obchodují za cenu 233,24 USD.
Zdroj: Wall Street Journal
Michal Fric
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
- Netflix za první kvartál získal 9,33 milionu nových předplatitelů
- Pokračující euforie v technologickém sektoru, zámořské indexy na nových maximech
- Netflix reportoval výsledky za 4Q, trh pozitivně hodnotí přírůstky nových předplatitelů
- Netflix poprvé zveřejnil kompletní data sledovanosti, publikovat je bude jednou za půl roku
- Netflix překonal očekávání analytiků, akcie zaznamenávají růst
Nejnovější:
- American Express reportuje výsledky za 1Q 2024, zisk na akci vzrostl meziročně o 39 %
- Pražská burza v závěru týdne na kladné nule
- Americké trhy otevírají smíšeně
- Procter & Gamble v 1Q zvýšil zisk zdražováním
- Americké futures v záporných hodnotách
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+0,99 %), ropa (-0,96 %)
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,37 %
- Výsledky Intuitive Surgical za 1Q překonaly očekávání analytiků
- Komerční banka: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 940 Kč se změnou doporučení na "hold"
- Netflix za první kvartál získal 9,33 milionu nových předplatitelů