Kofola přichází s novým designem etiket a ekologičtějšími láhvemi pro minerální vody Ondráškovka
Společnost Kofola dva roky od akvizice minerální vody Ondrášovka přichází se změnami vizuálu a ambicemi pro další růst.
Společnost Kofola od března nabízí zákazníkům minerální vody Ondrášovka s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Hlavním motivem je prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Nové logo a design etiket mají navíc odrážet udržitelnost a ochranu přírody.
„Ondrášovka má fantastickou, více než 700 let dlouhou historii. Jde o velmi kvalitní a co do chuti a složení vyváženou minerální vodu vhodnou pro každodenní pití. Místo, kde vyvěrá, je navíc překrásný kout našeho kraje. V Ondrášovce vidíme potenciál dostat ji mezi vyhledávané minerální vody na českém trhu. Od chvíle, kdy jsme ji získali investujeme do výrobních technologií, logistiky i ochrany přírody v okolí závodu. Poslední rok jsme také intenzivně pracovali na změnách v marketingové strategii,“ popisuje Jannis Samaras, generální ředitel Skupiny Kofola.
Akcie Kofoly (BABKOFOL) dnes na pražské burze rostou o 0,33 % na 305 Kč a na RM-SYSTÉMu klesají o 1,3 % na 304 Kč.
Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko
Libor Král
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
Nejnovější:
- Smíšený závěr v USA
- Americké indexy bez výraznějších pohybů
- Frankfurt uzavřel pátek v zeleném
- Akcie M2C první obchodní den posílily
- Americké indexy v úvodu smíšeně, reportovaly společnosti CarMax a Darden Restaurants
- Pražská burza přerušila sérii poklesů
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červnu dle předběžných dat na -15,3 b. při očekávání -14,9 b.
- USA: Index předstihových ukazatelů v květnu poklesl dle očekávání o 0,1 %
- Kroger reportoval za 1Q, společnost mírně zvýšila výhled celoročních porovnatelných tržeb
- USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu dosáhl v červnu -4,0 b.