Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > Zpravodajství > Zprávy z burzy > Kofola přichází s novým designem etiket a ekologičtějšími láhvemi pro minerální vody Ondráškovka

Kofola přichází s novým designem etiket a ekologičtějšími láhvemi pro minerální vody Ondráškovka

7.4.2022 12:23, BABKOFOL

Společnost Kofola dva roky od akvizice minerální vody Ondrášovka přichází se změnami vizuálu a ambicemi pro další růst.

Nový vizuál Ondrášovky

Společnost Kofola od března nabízí zákazníkům minerální vody Ondrášovka s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Hlavním motivem je prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Nové logo a design etiket mají navíc odrážet udržitelnost a ochranu přírody.

„Ondrášovka má fantastickou, více než 700 let dlouhou historii. Jde o velmi kvalitní a co do chuti a složení vyváženou minerální vodu vhodnou pro každodenní pití. Místo, kde vyvěrá, je navíc překrásný kout našeho kraje. V Ondrášovce vidíme potenciál dostat ji mezi vyhledávané minerální vody na českém trhu. Od chvíle, kdy jsme ji získali investujeme do výrobních technologií, logistiky i ochrany přírody v okolí závodu. Poslední rok jsme také intenzivně pracovali na změnách v marketingové strategii,“ popisuje Jannis Samaras, generální ředitel Skupiny Kofola.

Akcie Kofoly (BABKOFOL) dnes na pražské burze rostou o 0,33 % na 305 Kč a na RM-SYSTÉMu klesají o 1,3 % na 304 Kč.

Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko


Libor Král
Fio banka, a.s.
Prohlášení

Související odkazy


e-Broker

Přihlásit se | Založit demo

Internetbanking

Přihlásit se | Založit demo

Smartbanking

Stáhnout | Jak aktivovat

Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR24,5697025,93330
USD22,9686324,24337
GBP28,5779830,16402
CHF25,1656726,56233
PLN5,674975,98993

Kompletní informace zde