Adidas vstupuje do prodeje značky Reebok, která podává nedostatečný výkon
Adidas započal formální proces prodeje značky Reebok po více než 10 letech snahy o její oživení. Zájem o značku by mohly mít asijské firmy či např. americká VF Corporation.
Adidas plánuje prodat značku Reebok po více než dekádě snahy o její oživení. Již započal formální proces prodeje značky a 10. března bude prezentovat další detaily o nové firemní strategii, oznámila dle Bloombergu v úterý společnost.
Společnost zakoupila Reebok v roce 2006 za 3,8 mld. USD, v roce 2018 tuto divizi přivedla k ziskovosti a v roce 2019 dosáhla 2% růstu tržeb. Bloomberg však již v říjnu informoval, že Adidas zkoumá možnost prodeje značky Reebok a mohla by začít její strategické zhodnocení.
Reebok by mohl nalákat zájem konkurenčních společností v odvětví sportovního zboží, především v Asii, uvedl v prosinci Bloomberg. Dle říjnové zprávy německého Manager Magazin by o koupi mohla uvažovat také např. americká společnost VF Corporation.
Akcie společnosti Adidas na Xetře klesají o 1,44 % na 293,40 EUR.
Zdroj: Bloomberg
Matěj Švanda
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
Nejnovější:
- Očekávané události: Spotřebitelská důvěra (Německo, eurozóna, USA), PPI (Německo)
- Americké akciové trhy uzavřely v zelených číslech
- Lepší data o inflaci povzbudila zámořské trhy
- Obchodní hodiny o nadcházejících svátcích
- Frankfurtská burza dnes posílila
- USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v prosinci na 1 b. při očekávání 6 b.
- Pražská burza klesala
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 12. prosinci poklesly o 167 mld. kubických stop
- Wall Street v úvodu dnešního obchodování roste v čele s čipovými společnostmi po reportu Micronu
- Accenture reportovala výsledky za 1Q, nové objednávky vzrostly meziročně o 12 %




