Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Smíšené obchodování v USA
- Německá burza uzavřela týden v červeném
- American Express reportuje výsledky za 1Q 2024, zisk na akci vzrostl meziročně o 39 %
- Pražská burza v závěru týdne na kladné nule
- Americké trhy otevírají smíšeně
- Procter & Gamble v 1Q zvýšil zisk zdražováním
- Americké futures v záporných hodnotách
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+0,99 %), ropa (-0,96 %)
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,37 %
- Výsledky Intuitive Surgical za 1Q překonaly očekávání analytiků