Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Frankfurtská burza ve čtvrtek oslabila potřetí v řadě
- V Praze nízká aktivita, index prakticky beze změny
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-1,57 %), ropa (+1,14 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,81
- Eurozóna: Stavební výroba v dubnu meziročně vzrostla o 3 %
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-1,53 %), měď (-0,99 %), ropa (+0,84 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,63
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní seanci poklesem
- Pražská burza v úvodu obchodování nepatrně posiluje
- Akciový výhled