Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- ON Semiconductor zveřejnila lepší než očekávané výsledky za 1Q a optimistický výhled na 2Q
- Berkshire Hathaway v 1Q navýšila hotovost na rekordních 347,7 mld. USD
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,78 %), zlato (+2,42 %), ropa (-1,22 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,9
- Makroekonomický výhled na tento týden: Rozhodnutí o sazbách (ČR, USA), CPI (ČR), PPI (eurozóna)
- Legendární investor Warren Buffett na konci roku odejde do důchodu
- Firemní výsledky na tento týden: Gen Digital, CTP, Palantir, AMD, Walt Disney,..
- Eurozóna: Index investorské důvěry Sentix v květnu na -8,1 b. při očekávání -11,5 b.
- Vývoj cen komodit: Ropa -2,37 % na 56,91 USD za barel
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,97