Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA: Průmyslové objednávky v srpnu vzrostly dle očekávání o 1,4 %
- Colt CZ Group: odhady hospodaření za 3Q 2025
- Pražská burza klesala, pokles řídily banky
- USA: Index realitního trhu v listopadu na 38 b. při očekávání 37 b.
- Na Wall Street převládá nejistota, zítra reportuje reportuje Nvidia a Home Depot snížil výhled
- PDD Holdings zveřejnil výsledky za 3Q, tržby byly dle očekávání
- Americké futures kontrakty oslabují
- Čínská společnost Baidu zaznamenala ve 3Q meziroční pokles výnosů o 7 %
- Výrobce zdravotnických zařízení Medtronic zveřejnil výsledky za 2Q a zpřesnil celoroční výhled
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,86




