Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu loni vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč. Tuzemský reklamní trh (bez Internetu) vzrostl o 8 % na téměř 65 mld. Kč. Počet reklamnách spotů v TV vzrostl o 40 % na čtyři miliony.
Zdroj: ČTK
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v červnu na -2 b. při očekávání -5 b.
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 20. červnu poklesly na 86 mld. kubických stop
- Pražská burza po ex-date ČEZu klesala, Kofola velela růstu
- Wall Street otevírá v zeleném
- USA: Pokračující prodeje domů v květnu meziměsíčně vzrostly o 1,8 % při očekávání růstu o 0,1 %
- Potravinářská společnost McCormick & Company zveřejnila čisté tržby za 2Q v souladu s očekáváním
- Americké futures kontrakty posilují
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 21. červnu na 236 tis. při očekávání 243 tis.
- USA: Objednávky zboží dlouhodobé spotřeby v květnu dle předběžných dat vzrostly o 16,4 %
- USA: Index aktivity Chicago Fed v květnu na -0,28 b. při očekávání -0,13 b.