Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu loni vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč. Tuzemský reklamní trh (bez Internetu) vzrostl o 8 % na téměř 65 mld. Kč. Počet reklamnách spotů v TV vzrostl o 40 % na čtyři miliony.
Zdroj: ČTK
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA mírně klesá
- Americké indexy bez výraznějších změn
- DAX na začátku týdne uzavírá s poklesem
- Pražská burza v úvodu týdne mírně v plusu
- Americké akcie v úvodu obchodování oscilují kolem nuly, Micron navýšil výhled na 4Q
- Americké futures nepatrně posilují
- Výrobce paměťových čipů Micron zvýšil výhled pro 4Q
- Vývoj cen komodit: Zlato (-2,49 %), stříbro (-1,91 %), zemní plyn (-1,44 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,05
- Erste: Michaela Bauer povede od března 2026 Slovenskou sporiteľňu