Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu loni vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč. Tuzemský reklamní trh (bez Internetu) vzrostl o 8 % na téměř 65 mld. Kč. Počet reklamnách spotů v TV vzrostl o 40 % na čtyři miliony.
Zdroj: ČTK
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- ČR: CPI v říjnu podle předběžných dat na 2,5 % při očekávání 2,3 %
- Asijsko-pacifický region oslabuje
- Akciový výhled
- Evropské futures kontrakty oslabují
- Německo: Podnikové objednávky v září meziročně poklesly o 4,3 % při očekávání poklesu 4,1 %
- Dnes se koná druhý den Podzimního Start Day pražské burzy
- Očekávané události: CPI (ČR), Index nákupních manažerů PMI (Německo, eurozóna, USA)
- Zámořské akcie oslabily
- Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
- Index DAX zakončil úterní seanci poklesem




