Twitter se dohodl s americkou fotbalovou ligou NFL na sdílení obsahu
Americká Národní fotbalová liga (NFL) a sociální síť Twitter se dohodly na sdílení videí a důležitých zpráv, tím rozšiřují dosavadní spolupráci, která započala v roce 2013. Twitter by mohl na sociální síti zveřejňovat fotbalový obsah vytvořený pro Twitter, PC, tablety nebo mobilní zařízení. Konkrétní podmínky dohody nebyly zveřejněny.
Uživatelé Twitteru budou mít přístup k důležitým zprávám ze zápasů a k analýzám. Společnost Twitter se tím snaží přilákat nové uživatelé a inzerenty.
Twitter rovněž uzavřel dohodu se společností Viacom k zobrazení komediálních klipů z Comedy Central, předpovědi počasí z Weather Channel a basketbalové klipy z vysokých škol přes Turner Broadcasting.
Sezónu NFL 2014 zhlédlo 202 mil. diváků, přičemž NFL má na Twittteru 12,6 mil. uživatelů.
Akcie (TWTR) dnes rostou o 3,85 % na 28,06 dolaru. Za 12 měsíců akcie propadly o 35 %.
Zdroj: Bloomberg
Vojtěch Cinert
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Zámořské akcie oslabily
- Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
- Index DAX zakončil úterní seanci poklesem
- Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
- Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
- Smíšený vývoj na pražské burze
- Hardwario zveřejnilo výsledky za 9M roku 2025, v roce 2026 očekává tržby 100 mil. Kč
- Wall Street se v úvodu seance obchoduje v červeném
- Novo Nordisk zvýšil svou nabídku na koupi společnosti Metsera
- Poskytovatel e-commerce řešení Shopify reportoval výnosy za 3Q nad odhady




