Twitter se dohodl s americkou fotbalovou ligou NFL na sdílení obsahu
Americká Národní fotbalová liga (NFL) a sociální síť Twitter se dohodly na sdílení videí a důležitých zpráv, tím rozšiřují dosavadní spolupráci, která započala v roce 2013. Twitter by mohl na sociální síti zveřejňovat fotbalový obsah vytvořený pro Twitter, PC, tablety nebo mobilní zařízení. Konkrétní podmínky dohody nebyly zveřejněny.
Uživatelé Twitteru budou mít přístup k důležitým zprávám ze zápasů a k analýzám. Společnost Twitter se tím snaží přilákat nové uživatelé a inzerenty.
Twitter rovněž uzavřel dohodu se společností Viacom k zobrazení komediálních klipů z Comedy Central, předpovědi počasí z Weather Channel a basketbalové klipy z vysokých škol přes Turner Broadcasting.
Sezónu NFL 2014 zhlédlo 202 mil. diváků, přičemž NFL má na Twittteru 12,6 mil. uživatelů.
Akcie (TWTR) dnes rostou o 3,85 % na 28,06 dolaru. Za 12 měsíců akcie propadly o 35 %.
Zdroj: Bloomberg
Vojtěch Cinert
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Pražská burza otevírá na zelené nule
- Německá burza otevírá páteční obchodování bez výrazného pohybu
- Akciový výhled
- Asijské indexy zakončují týden převážně v záporu
- Evropské futures kontrakty v mírně zeleném
- Německo: Index výrobních cen v srpnu meziročně poklesl o 2,2 %
- Očekávané události: PPI (Německo)
- Trh končí v zeleném
- Trh pozitivně naladěn po včerejším vyjádření FEDu
- Německá burza uzavírá čtvrteční obchodování růstem