Twitter se dohodl s americkou fotbalovou ligou NFL na sdílení obsahu
Americká Národní fotbalová liga (NFL) a sociální síť Twitter se dohodly na sdílení videí a důležitých zpráv, tím rozšiřují dosavadní spolupráci, která započala v roce 2013. Twitter by mohl na sociální síti zveřejňovat fotbalový obsah vytvořený pro Twitter, PC, tablety nebo mobilní zařízení. Konkrétní podmínky dohody nebyly zveřejněny.
Uživatelé Twitteru budou mít přístup k důležitým zprávám ze zápasů a k analýzám. Společnost Twitter se tím snaží přilákat nové uživatelé a inzerenty.
Twitter rovněž uzavřel dohodu se společností Viacom k zobrazení komediálních klipů z Comedy Central, předpovědi počasí z Weather Channel a basketbalové klipy z vysokých škol přes Turner Broadcasting.
Sezónu NFL 2014 zhlédlo 202 mil. diváků, přičemž NFL má na Twittteru 12,6 mil. uživatelů.
Akcie (TWTR) dnes rostou o 3,85 % na 28,06 dolaru. Za 12 měsíců akcie propadly o 35 %.
Zdroj: Bloomberg
Vojtěch Cinert
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Trhy končí hluboko v červeném
- Indexy pod tlakem cel a zpráv z trhu
- Frankfurtská burza uzavírá týden výrazným poklesem, Daimler Truck zveřejnil výhled pod odhady
- Pražská burza spolu se zahraničím klesala
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle konečných dat na 61,7 b.
- S&P 500 klesá o 1,6 %, reportovaly Apple, Amazon, Exxon mobil, Chevron, Coinbase a další
- USA: Stavební výdaje v červnu meziměsíčně klesly o 0,4 % při očekávání stagnace
- USA: ISM ve výrobě v červenci na 48 b. při očekávání 49,5 b.
- Chevron reportoval rekordní produkci ropy, segment upstreamu zaostal za odhady
- Exxon Mobil reportoval očištěný zisk na akcii za 2Q nad očekávání