Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Amerika končí týden v červeném
- Technologie pod tlakem
- Frankfurtská burza zakončila týden poklesem
- Pražskou burzu podržel VIG
- Wall Street začíná poslední obchodní seanci v týdnu negativně
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Německo: Běžný účet platební bilance v říjnu v přebytku 14,8 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Zlato (+1,27 %), pšenice (-0,66 %), měď (-0,62 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,67
- Costco reportovalo za 1Q, celkové porovnatelné tržby vzrostly meziročně o 6,4 %




