Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Zámoří uzavírá smíšeně
- Smíšené obchodování v USA
- Frankfurtská burza uzavřela seanci poklesem
- Domino´s Pizza reportovala výsledky za 3Q, nad odhady byl reportován růst porovnatelných tržeb v USA
- Oracle nasadí 50 tisíc čipů od AMD
- Pražská burza šla proti sentimentu ve světě a rostla
- Colt CZ Group: Pozvánka na valnou hromadu (+komentář analytika)
- Index S&P 500 v úvodu obchodování klesá o 0,83 %, odstartovala výsledková sezóna
- Banka JPMorgan reportovala solidní výsledky za 3Q a navýšila roční výhled
- Goldman Sachs zveřejnil výsledky za 3Q a oznámil akvizici investiční společnosti Industry Ventures