Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké akcie zavřely blízko svých denních maxim
- Americké akcie se obchodují v zelených číslech
- Frankfurtská burza zakončila pondělní obchodování růstově, akcie UBS nakonec uzavřely růstově
- Moneta Money Bank prodala portfolio úvěrových pohledávek v selhání, mimořádný zisk činí 201 mil. Kč
- Pražská burza umazala denní poklesy a zakončila v plusu
- Makroekonomický výhled na tento týden: Zasedání Fedu a dalších CB, index PMI v hlavních zemích
- Americké akciové indexy se obchodují v úvodu dne smíšeně
- Foot Locker reportoval čísla za 4Q nad očekáváním a slabší výhled, společnost uzavřela 101 prodejen
- Americké futures kontrakty indikují růst
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,38 %), měď (+1,14 %), pšenice (-1,16 %)