Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Wall Street uzavřel se smíšenou bilancí
- Smíšený vývoj v zámoří
- Frankfurtská burza na konci týdne kosmeticky oslabila
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v září podle předběžných dat na 55,4 b.
- Pražská burza v pátek na záporné nule
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- Microsoft se vyhne pokutě od Evropské komise, oddělí platformu Teams od balíčků Office
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- OpenAI je blíže k přeměně na ziskovou společnost
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,71 %), ropa (+1,54 %)