Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA uzavírá v zeleném
- Americké indexy připisují zisky
- Moneta: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu na 105 Kč se stálým doporučením na stupni „neutral“
- Index DAX v závěru týdne posiloval
- Společnost 3M spolu s výsledky za 2Q oznámila navýšení ročního výhledu
- USA: Index spotřebitelské University of Michigan za červenec na 66,4 bodech při očekávání 66,5 bodů
- Wall Street po otevření roste, Dexcom odepisuje 40 % po snížení výhledu
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures indikují kladné zahájení obchodování
- USA: Deflátor výdajů na osobní spotřebu v červnu vzrostl o 2,5 % meziročně v souladu s očekáváním