Yahoo kupuje reklamní platformu BrightRoll za 640 mil. dolarů
Internetová společnost Yahoo Inc. oznámila nákup start-upu BrightRoll Inc. zabývající se video reklamou. Jedná se o druhou největší akvizici od doby, kdy se CEO Yahoo stala Marissa Mayer v červenci roku 2012. Yahoo chce akvizicí obnovit atraktivitu inzerentů a přiblížit se konkurenci, jako je Google a AOL. CEO čelí od některých investorů kritice, že některé akvizice nebyly ziskové. BrightRoll by měl podle CEO přinést tržby ve výši 100 mil. dolarů.
BrightRoll zaměstnává přibližně 400 lidí. Podle firmy eMarketer Inc. by měla online video reklama v USA letos vrůst o 56 % na téměř 6 mld. dolarů.
Akcie (YHOO) včera uzavřely se ztrátou 0,73 % na 49,05 dolaru.
Zdroj: Wall Street Journal
Vojtěch Cinert
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Zámořské indexy uzavřely na maximech
- Německá burza uzavřela čtvrteční seanci růstem
- Wall Street opět přepisuje historické tabulky
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 27. červnu vzrostly o 55 mld. kubických stop
- USA: Objednávky zboží dlouhodobé spotřeby v květnu dle konečných dat vzrostly o 16,4 %
- USA: Index PMI ve službách dosáhl v červnu dle konečných dat 52,9 b. při očekávání 53,1 b.
- Americké indexy po reportu z trhu práce posilují, dnes se obchoduje pouze do 19:00
- Pražskou burzu táhla nahoru Komerční banka (+2,75%)
- Americké futures kontrakty se obchodují v zeleném
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 28. červnu dosáhly 233 tis.