Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Kontrakty na americké akciové indexy se obchodují v záporu
- USA: Objednávky zboží dlouhodobé spotřeby v dubnu předběžně vzrostly o 0,4 %, čekal se 0,6% růst
- Vývoj cen komodit: Pšenice (-2,97 %), měď (-1,73 %), kukuřice (-1,33 %)
- Vývoj měnových párů: Dolar posiluje proti koruně o 0,91 %, euro oslabuje proti dolaru o 0,69 %
- Colt CZ Group: odhady hospodaření za 1Q 2022
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 20. květnu klesl o 1,2 %
- Intuit předčil svými výsledky za 3Q 2022 očekávání očištěného zisku na akcii a výnosů
- Valná hromada Philip Morris ČR schválila dividendu v hrubé výši 1310 Kč
- Vývoj měnových párů: Dolar posiluje proti koruně o 0,67 %, euro oslabuje proti dolaru o 0,6 %
- Vývoj cen komodit: Pšenice (-1,75 %), měď (-1,23 %), ropa (+1,07 %)