Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Růstový závěr v zámoří
- Pozitivní nálada na Wall Street
- Frankfurtská burza uzavřela pondělní obchodování v kosmetickém poklesu
- Pražská burza v pondělí rostla, v čele Colt
- Wall Street otevírá obchodní týden pozitivně naladěna
- USA: Index aktivity Chicago Fed v září na -0,21 b. při očekávání -0,17 b.
- Paramount Skydance v upravené nabídce na Warner Bros. Discovery garantuje podporu Larryho Ellisona
- Americké futures indikují otevření trhu v plusu
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,99 %), stříbro (+2,23 %), ropa (+2,0 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,71




