Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Na zámořské trhy se vrátila sektorová rotace, technologie oslabily
- Americké akcie přerušují rekordní jízdu, výnosy dluhopisů stoupají
- Frankfurtská burza dnes oslabila
- Pražská burza ztrácela
- USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v květnu na 7769 tis. při očekávání 7300 tis.
- Americké indexy v úvodu smíšeně, roztržka mezi Trumpem a Muskem pokračuje
- USA: Stavební výdaje v květnu meziměsíčně klesly o 0,3 % při očekávání poklesu o 0,2 %
- USA: ISM ve výrobě v červnu na 49,0 b. při očekávání 48,8 b.
- USA: Index PMI ve výrobě v červnu dle konečných dat na 52,9 b. při očekávání 52 b.
- Colt CZ oznámil změnu emisních podmínek u svých dluhopisů