Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké futures kontrakty odepisují
- VIG: Ratingová agentura Standard & Poor’s (S&P) potvrdila rating A+ a zvýšila výhled na pozitivní
- Vývoj cen komodit: Ropa (+5,71 %), Stříbro (+2,58 %), zlato (+1,54 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,3
- Tesla ve 3Q i přes rekordní dodávky vozidel nedosáhla na očekávání trhu v očištěném zisku na akcii
- Německý SAP zveřejnil výsledky za 3Q a mírně upřesnil celoroční výhled
- Vývoj cen komodit: Ropa +3,91 % na 60,79 USD za barel
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,96
- ČEZ: Trigon Dom Maklerski mírně navýšil cílovou cenu na 966,5 Kč a ponechal doporučení na „sell“
- Frankfurtská burza v úvodu mírně ztrácí, reportovaly MTU Aero Engines, Beiersdorf a SAP