Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci poklesem o -0,1%.
- Americká centrální banka FED snižuje sazby o 25 bps. do pásma 4,00 - 4,25%.
- Frankfurtská burza uzavřela v zeleném
- Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 12. září klesly o 9285 tis. barelů
- USA: Započatá výstavba v srpnu dosáhla 1307 tis. při očekávání 1365 tis.
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 12. září vzrostl o 29,7 %
- Eurozóna: CPI v srpnu dle konečných dat meziročně vzrostl o 2,0 % při očekávání růstu o 2,1 %
- Pražská burza navázala na včerejší pokles
- Zámořské indexy otevřely před dnešním zasedáním FOMC smíšeně, Lyft plánuje spolupráci s Waymem