Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Wall Street končí čtvrteční seanci v zeleném
- Americké trhy s optimismem, daří se výrobcům čipů
- Frankfurtská burza uzavřela obchodní seanci v kladných číslech
- Pražská burza pokračuje v růstu, tahounem opět Erste Bank +2,84%
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 24.3. poklesly o 47 mld. kubických stop při očekávání poklesu 55 mld.
- Americké trhy otevírají obchodní seanci růstově, nejvíce si připisuje sektor realit
- Americké futures v kladných hodnotách
- USA: Anualizovaný HDP za 4Q dle konečných dat vzrostlo o 2,6 % při očekávání 2,7 %
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti aktuálně na 198 tis. při očekávání 195 tis.
- Německo: Index CPI v březnu dle předběžných dat meziročně vzrostl o 7,4 %, při očekávání 7,3 %