Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 23,39
- Deutsche Bank ve 3Q reportoval výnosy nad očekáváním, náklad na riziko však nepotěšil analytiky
- Frankfurtská burza v úvodu mírně nad nulou
- Pražká burza otevřela na červené nule, zítra reportuje Moneta
- Asijsko-pacifický region spíše mírně rostl, nedařilo se akciím v Japonsku
- Akciový výhled
- Evropské futures oscilují kolem nuly
- Očekávané události: Spotřebitelská důvěra (eurozóna), prodeje existujících domů (USA)
- Širší index index S&P 500 uzavírá úterní seanci mírnou ztrátou -0,05%.
- Německé akcie uzavírají ve ztrátě