Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA uzavírá v drobném zisku
- Americké indexy mírně posilují
- Frankfurtská burza dnes ztrácela, akciím Zalando byla snížena cílová cena
- Pražská burza v úvodu týdne na kladné nule
- S&P 500 v úvodu obchodování oslabuje, výsledky za 2Q reportoval Fastenal
- Americké futures kontrakty mírně oslabují
- Makroekonomický výhled na tento týden: Index CPI (USA, eurozóna), index PPI (USA)
- Google údajně zaplatí 2,4 mld. USD za licenci na technologie startupu Windsurf a najme si jeho CEO
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+5,37 %), ropa (+1,45 %) a měď (-1,36 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,65