Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Vývoj měnových párů: Frank oslabuje proti koruně o 0,52 %
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+4,37 %), kukuřice (+2,02 %), ropa (-1,33 %), zemní plyn (+1,2 %)
- Dluhopisy „FIO BANKA 5,00/27“ se dnes poprvé obchodují bez nároku na kupón
- Eurozóna: Sezónně očištěná obchodní bilance v březnu ve schodku -17,6 mld. EUR, očekávání -17,8 mld.
- CTP nakoupila minulý čtvrtek od společnosti 7R pozemky a stavební projekty v Polsku
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+5,05 %), zemní plyn (+1,87 %), ropa (-1,09 %)
- Vývoj měnových párů: Frank oslabuje proti koruně o 0,53 %
- Frankfurtská burza otevřela v záporu
- Na pražské burze se obchoduje mírně v zeleném
- ČR: Index výrobních cen v dubnu meziročně vzrostl o 26,6 % při očekávání 25,5 %