Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 10. říjnu poklesl o -1,8 %
- ASML reportovalo výsledky, výhled na 4Q i hodnota objednávek pozitivně překvapily
- Eurozóna: Průmyslová výroba v srpnu meziročně vzrostla o 1,1 %
- Bezvavlasy zveřejnily výsledky za 1H a snížily výhled EBITDA na rok 2025
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,25 %), zlato (+1,59 %), měď (+0,33 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,27
- Erste: Autonomous Research mírně snižují cílovou cenu z 86,74 EUR na 86,7 EUR
- Pražská burza otevírá v kladném teritoriu
- Index DAX zahajuje obchodování v zeleném
- Asijské indexy ve středu posilovaly