Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > Zpravodajství > Zprávy z burzy > Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu

Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu

3.9.2014 09:37, BAACETV

Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.

V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení


e-Broker

Přihlásit se | Založit demo

Internetbanking

Přihlásit se | Založit demo

Smartbanking

Stáhnout | Jak aktivovat

Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR24,0666625,40234
USD23,1301524,41385
GBP28,2700229,83898
CHF23,0712824,35172
PLN5,143865,42934

Kompletní informace zde


Informace k používání cookies na těchto stránkách naleznete zde: Další informace X