Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké indexy uzavřely se zisky
- Wall Street na zelené vlně, Nasdaq +1,3%
- Frankfurtská burza dnes dokázala odepsat odpolední mírné ztráty a zakončila na kladné nule
- Chevron reportoval rekordní zisky, nestačily však na očekávání analytiků
- Pražská burza pokračuje v růstu, index PX tento týden přidal +4%
- Americký trh v kladných číslech, výsledková sezóna pokračuje
- American Express překonal výhledem analytická očekávání, dividendu navyšuje o 15 %
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle konečných dat v lednu na 64,9 b.
- USA: Pokračující prodeje domů v prosinci meziměsíčně vzrostly o 2,5 % při očekávání 1% poklesu
- Americké futures kontrakty mírně v záporu