2. místo v hodnocení zákazníků dle KPMG
V hodnocení KPMG nejlepší zákaznické zkušenosti bereme skvělé 2. místo mezi bankami a 4. celkově
Společnost KPMG dlouhodobě monitoruje zákaznickou zkušenost v Česku a nás těší, že se pravidelně umisťujeme na medailových pozicích v rámci finančního sektoru, ale také na předních pozicích v celkovém hodnocení. Ocenění od klientů samotných je pro nás oceněním největším, vážíme si ho a zároveň ho bereme jako závazek i do budoucna.
V hodnocení za rok 2022 jsme se v rámci finančího sektoru umístili na 2. místě a v celkovém hodnocení na 4. místě.
KMPG zkušenosti zákazníků s Fio bankou shrnuje takto: „Ryze českou značku Fio klienti vidí jako banku pro ‚normální lidi‘ – přehlednou, bez poplatků, s ochotnými zaměstnanci na pobočkách, ale zároveň s možností ovládat své finance i investice přes online portál. Zákaznická hodnocení vyzdvihují jednoduchost a přehlednost služeb – a především internetové bankovnictví s intuitivním ovládáním.“
Ve stejném hodnocení na Slovensku dosáhla na 3. místo v rámci finančního sektoru naše slovenská Fio banka. V celkovém pořadí skončila 38. a dostala se tak poprvé dostala do padesátky nejlepších.
Děkujeme a gratulujeme i všem dalším oceněným.
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Frankfurtská burza otevírá v mírně zeleném, reportoval Rheinmetall, Telekom a další
- Pražská burza v úvodu posiluje a ČEZ dnes ráno zveřejnil výsledky za 2Q
- Německo: Průmyslová výroba v červnu meziročně klesla o 3,6 % při očekávání poklesu o 1,0 %
- Německo: Obchodní bilance v červnu s přebytkem 14,9 mld. EUR při očekávání 17,3 mld. EUR
- ČR: Maloobchodní tržby bez automobilů v červnu meziročně vzrostly o 4,5 % při očekávání 4,9 %
- Akciový výhled
- ČEZ: výsledky hospodaření za 2Q 2025 (+komentář analytika)