Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Introduction > About us > Media > News > 2. místo v hodnocení zákazníků dle KPMG

2. místo v hodnocení zákazníků dle KPMG

31.3.2023 09:53

V hodnocení KPMG nejlepší zákaznické zkušenosti bereme skvělé 2. místo mezi bankami a 4. celkově

Společnost KPMG dlouhodobě monitoruje zákaznickou zkušenost v Česku a nás těší, že se pravidelně umisťujeme na medailových pozicích v rámci finančního sektoru, ale také na předních pozicích v celkovém hodnocení. Ocenění od klientů samotných je pro nás oceněním největším, vážíme si ho a zároveň ho bereme jako závazek i do budoucna.

V hodnocení za rok 2022 jsme se v rámci finančího sektoru umístili na 2. místě a v celkovém hodnocení na 4. místě.

KMPG zkušenosti zákazníků s Fio bankou shrnuje takto: „Ryze českou značku Fio klienti vidí jako banku pro ‚normální lidi‘ – přehlednou, bez poplatků, s ochotnými zaměstnanci na pobočkách, ale zároveň s možností ovládat své finance i investice přes online portál. Zákaznická hodnocení vyzdvihují jednoduchost a přehlednost služeb – a především internetové bankovnictví s intuitivním ovládáním.“

Ve stejném hodnocení na Slovensku dosáhla na 3. místo v rámci finančního sektoru naše slovenská Fio banka. V celkovém pořadí skončila 38. a dostala se tak poprvé dostala do padesátky nejlepších.

Děkujeme a gratulujeme i všem dalším oceněným.


Fio banka, a.s.
Prohlášení


e-Broker

Login | Create demo

Internetbanking

Login | Create demo

Smartbanking

Download | Activation

Search in contacts

Map CR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Exchange Rates

BuySell
EUR23,5778125,01119
USD20,2087221,43728
GBP27,0876228,73438
CHF25,4998827,05012
PLN5,555725,89348

Full details here