2. místo v hodnocení zákazníků dle KPMG
V hodnocení KPMG nejlepší zákaznické zkušenosti bereme skvělé 2. místo mezi bankami a 4. celkově
Společnost KPMG dlouhodobě monitoruje zákaznickou zkušenost v Česku a nás těší, že se pravidelně umisťujeme na medailových pozicích v rámci finančního sektoru, ale také na předních pozicích v celkovém hodnocení. Ocenění od klientů samotných je pro nás oceněním největším, vážíme si ho a zároveň ho bereme jako závazek i do budoucna.
V hodnocení za rok 2022 jsme se v rámci finančího sektoru umístili na 2. místě a v celkovém hodnocení na 4. místě.
KMPG zkušenosti zákazníků s Fio bankou shrnuje takto: „Ryze českou značku Fio klienti vidí jako banku pro ‚normální lidi‘ – přehlednou, bez poplatků, s ochotnými zaměstnanci na pobočkách, ale zároveň s možností ovládat své finance i investice přes online portál. Zákaznická hodnocení vyzdvihují jednoduchost a přehlednost služeb – a především internetové bankovnictví s intuitivním ovládáním.“
Ve stejném hodnocení na Slovensku dosáhla na 3. místo v rámci finančního sektoru naše slovenská Fio banka. V celkovém pořadí skončila 38. a dostala se tak poprvé dostala do padesátky nejlepších.
Děkujeme a gratulujeme i všem dalším oceněným.
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Latest:
- Denní report - pátek 17.10.2025
- Pozitivní závěr v zámoří
- Křehký růst na Wall Street
- DAX zakončil seanci poklesem, Continental pozitivně překvapil předběžnými výsledky za 3Q
- Společnost Schlumberger reportovala výsledky za 3Q, analytici nahlíží na report smíšeně
- Praha s výraznější ztrátou
- Wall Street otevírá páteční obchodování mírně v plusu