Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > Bankovní služby > Smartbanking

Smartbanking

Fio banka jako první na českém trhu poskytla svým klientům k účtu bez poplatků chytrou bankovní aplikaci vyvinutou speciálně pro Smartphone telefony a Tablety - Smartbanking. Díky této aplikaci máte přístup k informacím o stavu Vašich financí i možnost realizovat aktivní operace opravdu kdykoliv a kdekoliv - zdarma.

Díky Smartbankingu můžete ve svém telefonu sledovat zůstatky na Vašich účtech, prohlížet historii transakcí, zadávat platební příkazy nejen v rámci České republiky, ale i na Slovensko zdarma či výhodně do ostatních zemí Eurozóny, přečíst si zprávy od banky, měnit nastavení platebních karet, najít nejbližší pobočku a bankomat nebo si spočítat poplatky za standardní bankovní transakce a ověřit si tak, že u Fio banky jsou opravdu nulové.

Fio Smartbanking se umístil na prvním místě v soutěži Zlatá koruna 2015

Výhody Smartbankingu

  • Rychlý, moderní a snadný přístup k Vašim financím odkudkoliv
  • Pohodlné ovládání - nativní aplikace pro iOS, Android i Windows Phone
  • Informativní část přístupná pro všechny bez přihlášení
  • Výpis z účtu v PDF
  • Zadání platby načtením QR kódu
  • Zřízení i používání aplikace Smartbanking je ZDARMA
  • Objevte všechny funkce Fio Smartbankingu

Postup aktivace Smartbankingu

  1. Stáhněte a nainstalujte si aplikaci Smartbanking z AppStore, Google Play nebo WindowsPhone Store do vašeho telefonu nebo tabletu.
  2. Spusťte aplikaci Smartbanking, v hlavní nabídce stiskněte tlačítko "Nastavení" a v dalším kroku klikněte na volbu "Registrace zařízení". Zobrazí se vám formulář, kde je uvedeno ID vašeho zařízení a kolonky "Přihlašovací jméno" a "Poznámka". Do kolonky "Přihlašovací jméno" zadejte uživatelské jméno, které používáte pro přihlášení do standardního internetového bankovnictví, do kolonky "Poznámka" pak můžete napsat svou vlastní poznámku, což je užitečné například tehdy, když se do aplikace Smartbanking přihlašujete z vícero různých zařízení a chcete se mezi nimi lépe orientovat. Po vyplnění uvedených kolonek stiskněte tlačítko "Registrace".
  3. Přihlaste se do klasického internetového bankovnictví a zvolte položku "Nastavení - Smartbanking". V tabulce se zobrazí žádost o přidání nového zařízení společně s detailními informacemi o registraci. Klikněte na "odrážku" u Akce. Zobrazí se formulář, který vyplňte požadovanými údaji a stiskněte tlačítko "Odeslat".
  4. Nyní se již můžete přihlásit do aplikace Smartbanking pomocí uživatelského jména a hesla, které jste zadali při aktivaci aplikace.
  5. Z bezpečnostních důvodů Vám doporučujeme používat ve Smartbankingu odlišné heslo od toho, které používáte v internetbankingu.

Aktivace Smartbankingu pro WindowsPhone

Proces aktivace se pro WindowsPhone liší v bodech 2 a 3 následujícím způsobem:

  2. Spusťte aplikaci Smartbanking a přihlaste se do svého účtu pomocí uživatelského jména a hesla, které používáte pro přihlášení do standardního internetového bankovnictví. Na displeji Vašeho telefonu se zobrazí upozornění: "Registrace".

  3. Aktualizujte si tuto stránku a v tabulce se zobrazí žádost o přidání nového zařízení společně s detailními informacemi o registraci. Klikněte na "odrážku" u Akce. Zobrazí se formulář, který vyplňte požadovanými údaji a stiskněte tlačítko "Odeslat".


Přidání dalšího zařízení

Aplikaci Smartbanking je možné používat na vícero zařízeních. V novém zařízení si stáhněte aplikaci Smartbanking a přihlaste se pomocí uživatelského jména a hesla, které používáte pro přístup do Internetbankingu. Dále pokračujte dle návodu (více viz Postup aktivace Smartbankingu výše).

Změna hesla a PINu

V globálním nastavení Vašeho internetového bankovnictví klikněte na záložku "Nastavení - Smartbanking". V dolní části stránky naleznete položku "Změna hesla a PINu", kde můžete provést změnu Vašich údajů.

Odebrání telefonu

V globálním nastavení Vašeho internetového bankovnictví klikněte na záložku "Nastavení - Smartbanking". V dolní části stránky naleznete vedle telefonu, který chcete odstranit položku "Odebrat".


Bezpečnostní upozornění pro uživatele používající operační systém Android:

  • Pro stažení aplikace použijte odkaz uvedený na této stránce.
  • Při stahování ověřte, že jde skutečně o aplikaci vytvořenou Fio bankou (tzn. že developerem aplikace je přímo Fio banka).
  • Fio banka nedoporučuje stahování aplikace z alternativních marketů nebo stránek.

Podporované operační systémy:

  • iOS 7.0 (a výše)
  • Android 2.2 (a výše)
  • Windows Phone 8.0

Technická podpora:

Dosud nejste klientem Fio banky a chcete aplikaci aktivně používat? Navštivte některou z více něž 70 poboček Fio nebo o účet požádejte on-line.


Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Fio banka na Twitteru Fio banka na Facebooku Fio banka na Google+ Fio banka na Youtube

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR26,4459127,60809
USD23,7222624,76474
GBP31,0874332,45357
CHF24,1665025,22850
PLN6,067186,33382

Další měny


Tyto stránky používají cookies. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním. Další informace X