Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Americké akcie uzavřely poslední obchodní seanci týdne v zelených číslech
- Zámořské akcie rostou
- Německé akcie uzavřely v zelených číslech
- Valná hromada Coltu bude rozhodovat o emisi nových akcií
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v září na 69,0 b. při očekávání 68,5 b.
- Pozvánka na WEBINÁŘ s analytikem Fio banky o analýze akcií Erste Group Bank
- USA: Exportní ceny v srpnu meziročně +0,8 % při očekávání +0,9 %, exportní ceny -0,7 %
- Pražská burza uzavřela týden v kladných číslech
- Futures indikují americký open nedaleko nuly
- ČNB ponechala proticyklickou kapitálovou rezervu na 1,25 %