Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Indexy končí v zeleném
- Trh dnes pozitivně naladěn
- Frankfurtská burza ve středu mírně ztrácela
- Bank of America reportovala výsledky, výnosy z obchodování překonaly odhady
- Společnost Abbott Laboratories reportovala výsledky za 3Q, analytik je označil za smíšené
- Pražská burza na záporné nule
- Wall Street v úvodu roste na pozadí výsledkové sezóny
- Bankovní dům Morgan Stanley zveřejnil výsledky za 3Q nad očekáváním
- Americké futures kontrakty indikují otevření trhů v plusu
- USA: Newyorský výrobní index v říjnu na 10,7 b. při očekávání -1,8 b.