Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- ČEZ: Zvyšujeme cílovou cenu z 834 Kč na 1044 Kč, doporučení snižujeme z "držet" na "redukovat"
- Frankfurtská burza uzavřela týden poklesem
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures oslabují, dnes však zůstanou americké burzy zavřené kvůli Dni nezávislosti
- Sellier & Bellot patřící pod Colt CZ Group podepsal pětileté partnerství na dodávky střelného prachu
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,54 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů
- Německo: Index PPI v květnu meziročně vzrostl o 0,3 % v souladu s očekáváním
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,65 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/USD 1,1769