Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,67
- Pfizer zpřesnil celoroční výhled tržeb a poskytl výhled pro rok 2026
- Eurozóna: Obchodní bilance v říjnu v přebytku 14,0 mld. EUR při očekávání 18,5 mld. EUR
- Eurozóna: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v prosinci 33,7 b.
- Německo: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v prosinci 45,8 b. při očekávání 38,4 b.
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,34
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-2,77 %), ropa (-1,24 %) a měď (-1,06 %)
- Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v prosinci dle předběžných dat na 49,2 b.
- Německo: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v prosinci dle předběžných dat na 47,7 b.
- Německá burza v úvodu úterního obchodování ztrácí




