Constellation vykázal ztrátu
Constellation vykázal ztrátu
Největší výrobce vín na světě, Constellation Brands Inc. (STZ), se přehoupl ve 4Q do ztráty $832 mil. / $3,90 na akcii ze zisku $70,2 mil. / 29c v předchozím roce. Ztráta byla způsobena odpisy aktiv poté co společnost prodala své levnější značky Almaden, Inglenook a Paul Masson za $134 mil., aby se soustředila na dražší značky. Tržby klesly na $1,14 mld. z $1,42 mld. Analytici očekávali zisk 25c na akcii při tržbách $877 mil.
Akcie STZ posilují v předobchodní fázi na $19,50 (+4,17%).
Související odkazy
- Wall Street otevírá bez výrazného pohybu
- Společnost Constellation Brands zveřejnila výsledky za 2Q, zisk na akcii překonal očekávání trhu
- Wall Street po prodlouženém víkendu ztrácí
- Americké indexy otevírají zkrácený týden v červeném
- Constellation Brands reportovala za 1Q, trh podle CEO čelí slabší spotřebitelské poptávce
Nejnovější:
- Amerika uzavírá růstem
- Americké indexy připisují zisky
- Frankfurtská burza uzavírá páteční obchodování v zeleném
- Ford reportoval výsledky za 3Q, dle analytiků předčil očekávání
- USA: Index nákupních manažerů PMI, Index spotřebitelské důvěry University of Michigan
- Wall Street otevírá v zeleném
- Pražská burza zakončila týden v růstovém módu
- Americké futures kontrakty indikují otevření trhů v plusu
- USA: Index spotřebitelských cen vzrostl v září meziročně o 3,0 % při očekávání 3,1 %
- Změna letního času na zimní




