Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Největší výrobce kečupů na světě, H.J. Heinz Co. (HNZ), překonal výsledky za 2Q odhady analytiků a zvýšil projekci zisků pro celý rok poté co zvýšil náklady na reklamu a zároveň zvýšil ceny. Slabý dolar pak pomohl zvýšit tržby v Evropě, Indii a Číně. Čistý zisk vzrostl o 19% na $227mil. / 71c na akcii, když analytici očekávali zisk kolem 67c/a. Tržby vzrostly meziročně o 13% na $2,52mld. Analytici očekávali hodnotu o $120mil. nižší. Společnost zároveň zvýšila projekci zisku pro celý rok, který končí v dubnu, až na $2,62/a z předchozích $2,60. Akcie HNZ rostou na $47,51/a (+0,68%).
Nejnovější:
- Wall Street uzavřel se smíšenou bilancí
- Smíšený vývoj v zámoří
- Frankfurtská burza na konci týdne kosmeticky oslabila
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v září podle předběžných dat na 55,4 b.
- Pražská burza v pátek na záporné nule
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- Microsoft se vyhne pokutě od Evropské komise, oddělí platformu Teams od balíčků Office
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- OpenAI je blíže k přeměně na ziskovou společnost
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,71 %), ropa (+1,54 %)