Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, Adidas AG (ADS), se dohodl s německým fotbalovým svazem na sponzorování národního týmu až do roku 2018. Adidas tak naváže na 50-letou sponzorování německého národního mančaftu, když v březnu se obrátil na arbitrážní soud poté co Nike Inc. (NIKE) přišla s nabídkou na sponzorování. Akcie ADS rostou na 42,60EUR/a (+0,50%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Čína zakazuje technologickým společnostem nakupovat AI čipy od Nvidie
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-1,91 %), měď (-1,36 %), zlato (-0,6 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,33
- Společnost Gevorkyan reportovala výsledky za 1H, tržby vzrostly o 11 % meziročně
- Frankfurt otevírá obchodní seanci růstem
- Pražská burza v úvodu na zelené nule
- WAG: Deutsche Bank zvyšuje cílovou cenu z 90 GBp na 110 GBp s doporučením „Hold“
- Oslabení v asijsko-pacifickém regionu kompenzují zisky čínských tech-gigantů
- Akciový výhled
- Evropské futures kontrakty posilují