Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas (ADS), druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň, která má podpořit značku Reebok. Kampaň se bude odvíjet od 25. výročí uvedení edice Freestyle. Společnost plánuje zvýšit výdaje na reklamu až na úroveň 10% tržeb. Reebok také opustí trh levné obuvi s cenou do 30 USD, které dosud prodával přes diskontní řetězce. Odbyt bot značky Reebok se v uplynulém roce snížil díky poklesu poptávky. Firma se v budoucnosti hodlá zaměřit na evropský a asijský trh, kde jsou větší marže. Akcie společnosti včera uzavřely obchodování na 37,15 EUR.
Související odkazy
- Německá burza po zahájení odepisuje, Adidas se sníženým doporučením
- DAX přidal 2,5 %, Adidas 21 % po spekulaci o přetáhnutí CEO z Puma a Vonovia 8 % po výsledcích
- Německá burza po otevření ztrácí, Adidas odepisuje přes 7%
- Německé akcie v úvodu týdne rostly, index DAX +1,77 %
- Akcie evropských společností i v úterý zakončují v červeném
Nejnovější:
- Asijské trhy zastavily předchozí dvoudenní propady, dnes projev Powella
- Akciový výhled
- Evropské futures mírně posilují
- Erste: Deutsche Bank zvyšuje cílovou cenu na 40 EUR se stávajícím doporučením na "buy"
- Německo: Průmyslová výroba v prosinci meziročně poklesla o 3,9 % při očekávání poklesu 1,6 %
- Očekávané události: Průmyslová výroba (Německo), maloobchodní tržby (ČR), obchodní bilance (USA)
- Americké akcie nakonec zavřely poblíž svých denních minim
- Americké akcie mírně korigují do červených čísel
- Německá burza uzavřela v červených číslech
- ON Semiconductors zveřejnil výsledky, které jsou nad očekávání, výhled je ale slabý