Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas (ADS), druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň, která má podpořit značku Reebok. Kampaň se bude odvíjet od 25. výročí uvedení edice Freestyle. Společnost plánuje zvýšit výdaje na reklamu až na úroveň 10% tržeb. Reebok také opustí trh levné obuvi s cenou do 30 USD, které dosud prodával přes diskontní řetězce. Odbyt bot značky Reebok se v uplynulém roce snížil díky poklesu poptávky. Firma se v budoucnosti hodlá zaměřit na evropský a asijský trh, kde jsou větší marže. Akcie společnosti včera uzavřely obchodování na 37,15 EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Technologie pod tlakem
- Frankfurtská burza zakončila týden poklesem
- Pražskou burzu podržel VIG
- Wall Street začíná poslední obchodní seanci v týdnu negativně
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Německo: Běžný účet platební bilance v říjnu v přebytku 14,8 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Zlato (+1,27 %), pšenice (-0,66 %), měď (-0,62 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,67
- Costco reportovalo za 1Q, celkové porovnatelné tržby vzrostly meziročně o 6,4 %
- Broadcom zveřejnil výsledky za 4Q nad odhady, pozornost se však soustředila na AI backlog a marže




