Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas (ADS), druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň, která má podpořit značku Reebok. Kampaň se bude odvíjet od 25. výročí uvedení edice Freestyle. Společnost plánuje zvýšit výdaje na reklamu až na úroveň 10% tržeb. Reebok také opustí trh levné obuvi s cenou do 30 USD, které dosud prodával přes diskontní řetězce. Odbyt bot značky Reebok se v uplynulém roce snížil díky poklesu poptávky. Firma se v budoucnosti hodlá zaměřit na evropský a asijský trh, kde jsou větší marže. Akcie společnosti včera uzavřely obchodování na 37,15 EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- V USA oproti pátku nálada lepší, indexy rostou
- Index DAX uzavírá pondělí v zeleném
- Pražská burza v pondělí rostla
- Wall Street otevírá pozitivně naladěna, akcie Broadcom výrazně posilují
- OpenAI uzavřela víceletou dohodu s Broadcomem o vývoji vlastních AI čipů
- Makroekonomický výhled pro tento týden: Index PPI (ČR, USA), index CPI (Německo, eurozóna)
- Futures amerických indexů posilují, Nasdaq 100 futures +1,72 %
- Moneta Money Bank: Pozvánka na valnou hromadu
- Vývoj cen komodit: Stříbro +5,16 % na 49,685 USD za unci
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,33