Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas (ADS), druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň, která má podpořit značku Reebok. Kampaň se bude odvíjet od 25. výročí uvedení edice Freestyle. Společnost plánuje zvýšit výdaje na reklamu až na úroveň 10% tržeb. Reebok také opustí trh levné obuvi s cenou do 30 USD, které dosud prodával přes diskontní řetězce. Odbyt bot značky Reebok se v uplynulém roce snížil díky poklesu poptávky. Firma se v budoucnosti hodlá zaměřit na evropský a asijský trh, kde jsou větší marže. Akcie společnosti včera uzavřely obchodování na 37,15 EUR.
Související odkazy
- Německá burza otevírá páteční seanci v zeleném
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- DAX rostl bezmála o 0,7 %, Rheinmetall je po výsledcích blizko historickému maximu
- Stručné shrnutí výsledků společností Deutsche Bank, Adidas a Porsche
- Frankfurtská burza oslabuje, Adidas zveřejnil předběžné výsledky za 1Q
Nejnovější:
- Zámořské akcie v závěru týdne uzavřely smíšeně
- Americké akcie v pátek mírně oslabují
- Index DAX v závěru týdne oslabuje
- Pražská burza v závěru týdne zakončila na kladné nule
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle předběžných dat na 61,8 b.
- Společnost Schlumberger vykázala za 2Q očištěný zisk na akcii v souladu s očekáváním
- S&P 500 v úvodu roste, reportovaly Netflix, American Express, 3M a další
- American Express reportoval za 2Q a zisk na akcii je opět nad očekáváním
- Americké futures kontrakty nepatrně posilují
- USA: Započatá výstavba v červenu dosáhla 1321 tis. při očekávání 1300 tis.