Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas (ADS), druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň, která má podpořit značku Reebok. Kampaň se bude odvíjet od 25. výročí uvedení edice Freestyle. Společnost plánuje zvýšit výdaje na reklamu až na úroveň 10% tržeb. Reebok také opustí trh levné obuvi s cenou do 30 USD, které dosud prodával přes diskontní řetězce. Odbyt bot značky Reebok se v uplynulém roce snížil díky poklesu poptávky. Firma se v budoucnosti hodlá zaměřit na evropský a asijský trh, kde jsou větší marže. Akcie společnosti včera uzavřely obchodování na 37,15 EUR.
Související odkazy
- Německá burza otevírá páteční seanci v zeleném
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- DAX rostl bezmála o 0,7 %, Rheinmetall je po výsledcích blizko historickému maximu
- Stručné shrnutí výsledků společností Deutsche Bank, Adidas a Porsche
- Frankfurtská burza oslabuje, Adidas zveřejnil předběžné výsledky za 1Q
Nejnovější:
- Americké futures kontrakty indikují open v červeném
- Německo: Běžný účet platební bilance v květnu dosáhl přebytku 9,6 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,84 %), měď (-1,58 %) a ropa (+1,13 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,67
- Důležitá změna týkající se zpracování investičních pokynů na americkému trhu dne 18. 7.
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,55 %), měď (-1,31 %) a zlato (+0,61 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,65
- Frankfurt v úvodu obchodování odepisuje
- Pražská burza otevírá páteční seanci mírným poklesem
- Asijsko-pacifický region uzavírá pátek smíšeně, růst si připsaly čínské tituly