Zisk Burger Kingu ve 2Q vzrostl díky reklamě
Zisk Burger Kingu ve 2Q vzrostl díky reklamě
Druhý největší fast-food řetězec v US, Burger King Holdings (BKC), zveřejnil, že zisk ve 2Q vzrostl o 41% poté co propagace her na Xbox zvýšila tržby. Čistý zisk se vyšplhal na $38mil. / 28c na akcii z předchozích $27mil. / 24c. Tržby za 3M končící 31/12 se zvýšily o 9,2% na $559mil. Společnost zvýhodnila nabídku, když ke každému menu přidala menší hamburger, čímž reagovala na konkurenci McDonald's. Kromě toho restaurace Burger Kingu otevíraly dříve a zavíraly později a snažili se přilákat mládež tím, že prodávali hry na herní konzoli Xbox k určitým menu.. Analytici očekávali, že zisk se bude pohybovat kolem 26c/a, při tržbách $551,2mil. Akcie BKC, které na burzu vstoupili 17/5/06 za cenu $17, včera zavíraly na $20,75/a.
Nejnovější:
- Amerika uzavírá růstem
- Americké indexy připisují zisky
- Frankfurtská burza uzavírá páteční obchodování v zeleném
- Ford reportoval výsledky za 3Q, dle analytiků předčil očekávání
- USA: Index nákupních manažerů PMI, Index spotřebitelské důvěry University of Michigan
- Wall Street otevírá v zeleném
- Pražská burza zakončila týden v růstovém módu
- Americké futures kontrakty indikují otevření trhů v plusu
- USA: Index spotřebitelských cen vzrostl v září meziročně o 3,0 % při očekávání 3,1 %
- Změna letního času na zimní




