Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Wall Street se přibližuje historickým maximům
- Uber začíná nabízet v Atlantě jízdy autonomními vozidly Waymo
- Pohled analytiků na první den konference Google I/O 2025
- Alphabet reportoval silné výsledky za 1Q, poptávka po cloudu stále převyšuje dostupnou kapacitu
- Wall Street výrazněji ztrácí, Nasdaq -1,8 %
Nejnovější:
- Indexům se nakonec vzpamatovat nepovedlo
- Indexy mírně oslabují, závěr týdne v napjatém duchu
- Frankfurtská burza uzavírá páteční seanci poklesem
- Americké indexy oslabují po Trumpově eskalaci obchodní války
- Pražská burza v závěru týdne odepisovala
- Americké futures kontrakty indikují open v červeném
- Německo: Běžný účet platební bilance v květnu dosáhl přebytku 9,6 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,84 %), měď (-1,58 %) a ropa (+1,13 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,67
- Důležitá změna týkající se zpracování investičních pokynů na americkému trhu dne 18. 7.