Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Google plánuje investovat 15 mld. USD do AI datového centra v Indii
- Americké akcie zahajují obchodování růstem, investoři vyhlížejí středeční rozhodnutí FOMC o sazbách
- Google obdržel od EU pokutu 2,95 mld. EUR za zneužití dominantního postavení
- Americké akcie v úvodu obchodování rostou, Alphabet přidává téměř 8 % po rozhodnutí soudu
- Alphabet nemusí prodat Chrome, rozhodl federální soud
Nejnovější:
- Zámořské akcie výrazně oslabily, finanční sektor pod tlakem
- Americké akcie otáčejí směr, banky a výnosy dluhopisů klesají
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 10. říjnu vzrostly o 3524 tis. barelů
- Frankfurtská burza uzavřela růstem, Sartorius zveřejnil výsledky a Merck střednědobý výhled
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 10. říjnu dosáhly 80 mld. kubických stop
- USA: Index realitního trhu v říjnu na 37 b. při očekávání 33 b.
- Charles Schwab reportoval silné kvartální výsledky, hlavní sledované ukazatele překonaly očekávání
- Pražská burza odepisovala
- Wall Street otevírá v zeleném, pokračuje výsledková sezóna
- Americké futures kontrakty posilují