Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Google vyhrál soud o pokutu od EU ve výši 1,5 mld. EUR za zneužívání reklam
- Smíšený vývoj na Wall Street
- Alphabet ve 2Q hlásí výsledky nad očekávání, výnosy z YouTube a vyšší CAPEX však investory nenadchl
- Americké akcie se obchodují s malými změnami
- Dobrá čísla Alphabetu za 1Q odráží výnosy z Google Search, YouTube a cloudových služeb
Nejnovější:
- Deutsche Bank ve 3Q reportoval výnosy nad očekáváním, náklad na riziko však nepotěšil analytiky
- Frankfurtská burza v úvodu mírně nad nulou
- Pražká burza otevřela na červené nule, zítra reportuje Moneta
- Asijsko-pacifický region spíše mírně rostl, nedařilo se akciím v Japonsku
- Akciový výhled
- Evropské futures oscilují kolem nuly
- Očekávané události: Spotřebitelská důvěra (eurozóna), prodeje existujících domů (USA)
- Širší index index S&P 500 uzavírá úterní seanci mírnou ztrátou -0,05%.
- Německé akcie uzavírají ve ztrátě
- Index Dow Jones se drží v červených úrovních.