Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Interní prodej akcií ve SpaceX může výrazně zvýšit účetní čistý zisk společnosti Alphabet
- EU vyšetřuje Google kvůli podezření, že zneužívá obsah z webů a YouTube pro účely AI
- Amazon představil novou generaci čipů Trainium3
- Wall Street na růstové vlně
- Meta údajně jedná s Googlem o investici do využití TPU v datových centrech (+pohled analytiků)
Nejnovější:
- Wall Street končí mírně v záporu
- Americké indexy ztrácejí
- Frankfurtská burza zakončila úterní obchodování v červených číslech
- CSG oznámilo spuštění nové plnicí linky na dělostřeleckou munici na Slovensku
- Pražská burza rostla
- USA: Podnikové zásoby v září vzrostly o 0,2 %
- Zámoří v úvodu obchodování mírně klesá
- USA: PMI ve výrobě dosáhl v prosinci dle předběžných dat 51,8 b. při očekávání 52 b.
- Kraft Heinz mění generálního ředitele, od 1. ledna nastoupí bývalý CEO společnosti Kellanova
- PayPal požádal o bankovní licenci v USA (+pohled analytiků)




