Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci poklesem o -0,1%.
- Americká centrální banka FED snižuje sazby o 25 bps. do pásma 4,00 - 4,25%.
- Frankfurtská burza uzavřela v zeleném
- Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 12. září klesly o 9285 tis. barelů
- USA: Započatá výstavba v srpnu dosáhla 1307 tis. při očekávání 1365 tis.
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 12. září vzrostl o 29,7 %
- Eurozóna: CPI v srpnu dle konečných dat meziročně vzrostl o 2,0 % při očekávání růstu o 2,1 %
- Pražská burza navázala na včerejší pokles
- Zámořské indexy otevřely před dnešním zasedáním FOMC smíšeně, Lyft plánuje spolupráci s Waymem