Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Index S&P 500 dnes pokořil hranici 6850 bodů
- US indexy atakují historická maxima
- Frankfurtská burza na začátku týdne mírně posílila
- Makroekonomický výhled pro tento týden: Rozhodnutí Fedu a ECB o sazbách, vývoj HDP napříč regiony
- Karo Leather zveřejnilo zápis z valné hromady
- Smíšený vývoj na pražské burze před státním svátkem
- Qualcomm představil dva čipy pro umělou inteligenci
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v říjnu na -5 b. při očekávání -6,2 b.
- Přední americké akciové indexy v úvodu seance rostou
- Výrobce nealkoholických nápojů Keurig Dr Pepper zveřejnil výsledky za 3Q a navýšil celoroční výhled




