Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- S&P 500 posunuje rekord
- Indexy v USA posilují díky finančnímu sektoru
- Index DAX končí + 0,85 %
- USA: Index spotřebitelské důvěry v říjnu předběžně klesl na 68,9 b. při očekávání růstu na 71,0 b.
- Německo: Běžný účet platební bilance v srpnu s přebytkem 14,4 mld. EUR
- USA: Index výrobních cen v září meziročně vzrostl o 1,8 % při očekávání 1,6% růstu
- JP Morgan reportuje zisk na akcii ve výši 4,37 USD a navyšuje roční výhled čistých úrokových výnosů
- Pražská burza v závěru týdne rostla, banky po zvýšení PMR překvapivě bez větších reakcí
- Zisk na akcii Wells Fargo překonal za 3Q odhady trhu díky růstu poplatků za investiční bankovnictví
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+1,12 %), ropa (-0,88 %), zlato (+0,68 %)