Kofola ČeskoSlovensko začne distribuovat tři české značky minerálních vod
Výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko začne pro český a slovenský trh distribuovat tři české značky minerálních vod (Bílinská Kyselka a další dvě značky). Informovala o tom agentura Bloomberg. Příspěvek do tržeb se bude podle Kofoly pohybovat v řádu desítek miliónů korun ročně. To podle našich odhadů naznačuje pozitivní vliv do EBITDA v řádu jednotek miliónů korun. Příspěvek do celkového hospodaření plynoucí z této nové spolupráce tak hodnotíme jako nepříliš významný. Rozšíření portfolia nabízených produktů však může podle našeho názoru v budoucnu nadále upevnit pozici Kofoly zejména v segmentu HoReCa (gastro segment – restaurace, hospody) s příznivým dopadem do celkových tržeb a zisků. I menší spolupráce týkající se distribuce produktů tak podle našeho názoru dává z celkového pohledu smysl. Zprávu hodnotíme mírně pozitivně.
Jan Raška, analytik, Fio banka, a.s.
Související odkazy
- Manažerské obchody: V březnu se obchodovalo v Kofole, Primocu, ČEZu a Coltu
- Kofola oznámila akvizici Aso Vending, slovenského lídra v nápojových a jídelních automatech
- Kofola ČeskoSlovensko: výsledky hospodaření za rok 2024
- Kofola ČeskoSlovensko: odhady hospodaření za rok 2024
- Snižujeme doporučení na akcie Kofoly z „koupit“ na „držet“, cílovou cenu potvrzujeme na 410 Kč
Nejnovější:
- Wall Street uzavřel v zelených číslech
- Zámořské indexy na růstové vlně
- DAX uzavřel v blízkosti historických maxim
- Změna zásob plynu podle EIA
- Americké trhy otevírají kladně
- USA: Velkoobchodní zásoby
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti 228 tis. při očekávání trhu 230 tis.
- Zámořské futures indikují kladné otevření
- Vývoj měnových párů
- Vývoj cen komodit