Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- Wells Fargo zveřejnila výsledky v souladu s očekáváním a zvýšila střednědobý cíl ukazatele ROTCE
- Americké futures kontrakty odepisují o více než 1 %
- Colt CZ Group: Pozvánka na valnou hromadu
- Johnson & Johnson zveřejnil výsledky za 3Q a zároveň oznámil plány na odštěpení ortopedické divize
- Vývoj cen komodit: Měď (-3,03 %), ropa (-2,03 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,04
- USA: Optimismus malých firem dle NFIB dosáhl v září 98,8 b. při očekávání 100,6 b.
- Eurozóna: Index očekávání průzkumu ZEW v říjnu na 22,7 b.
- Německo: Index očekávání průzkumu ZEW v říjnu na 39,3 b. při očekávání 41,1 b.
- Vývoj měnových párů