Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Páteční obchodování skončilo na pozitivní vlně
- Frankfurtská burza uzavřela tento týden v záporu
- Trh v USA začíná ztrácet dech, ale stále se lehce zelená
- Pražskou burzu v závěru týdne hnala po výsledcích Erste
- AbbVie vykázala za 3Q smíšené tržby ze svých léků a zvýšila čtvrtletní dividendu
- Konferenční hovor Erste Group k výsledkům za 3Q: Akvizice Santander Bank Polska jde podle plánu
- Chevron reportoval výsledky hospodaření za 3Q, segment downstream byl ziskový, upstream nikoliv
- Hlavní americké indexy v úvodu seance posilují, akcie Amazonu po výsledcích rostou o 11 %
- Americké futures kontrakty rostou, Nasdaq 100 futures +1,26 %
- Exxon Mobil zveřejnil tržby za 3Q nad odhady a zvýšil čtvrtletní dividendu o 4 %




