Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Zámoří uzavřelo v kladných číslech
- Wall Street míří k novým maximům
- Frankfurtská burza ve čtvrtek mírně oslabila
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 4. červenci vzrostly o 53 mld. kubických stop při očekávání 62 mld.
- Moneta: Wood & Company zvyšuje cílovou cenu z 116 Kč na 149,4 Kč při stávajícím doporučení "hold"
- Komerční banka: Wood & Company zvyšuje cílovou cenu z 959 Kč na 1108 Kč při novém doporučení "hold"
- Pražská burza pokračovala v růstovém módu
- Americké akciové indexy zahajují obchodování smíšeně, akcie Delta po výsledcích rostou o 13 %
- Potravinářská společnost Conagra Brands ve 4Q mírně zaostala za očekáváním, výhled zisku zklamal trh
- Americké futures kontrakty mírně oslabují