Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Smíšený závěr v zámoří
- Volatilní vývoj na Wall Street
- DAX zakončil tento týden poklesem
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 7. listopadu vzrostly o 45 mld. kubických stop při očekávání 34 mld.
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké akcie v úvodu seance oslabují
- Brazilská bankovní skupina NU Holdings reportovala výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 39 %
- Americké futures kontrakty oslabují, Nasdaq 100 futures -1,58 %
- Paramount, Comcast a Netflix údajně připravují nabídky na převzetí Warner Bros. Discovery
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,19




