Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Pražská burza klesla s negativním sentimentem ve světě
- Colt CZ Group navýšil základní kapitál prostřednictvím emise nových akcií (+komentář analytika)
- USA: Prodeje existujících domů v srpnu meziměsíčně poklesly o 0,7 % při očekávání růstu o 0,7 %
- USA: Index předstihových ukazatelů v srpnu na -0,4 % při očekávání -0,5 %
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v září dle předběžných dat na -17,8 b. při očekávání -16,5 b.
- Americká burza otevírá v záporných hodnotách
- FedEx reportoval kvartální výsledky, i přes meziroční pokles výnosů, provozní zisk vzrostl
- Zámořské futures v červených hodnotách
- KB Home reportuje ve 3Q slabé marže s počtem objednávek pod očekávání analytiků
- USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu v září na -13,5 b. při očekávání -1,0 b.