Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Futures kontrakty na americké akciové indexy se obchodují smíšeně blízko nuly
- Potravinářská General Mills reportovala čísla za 1Q v souladu s odhady a potvrdila roční výhled
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-2,51 %), měď (-1,78 %), zemní plyn (+1,13 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,53
- Čína zakazuje technologickým společnostem nakupovat AI čipy od Nvidie
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-1,91 %), měď (-1,36 %), zlato (-0,6 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,33
- Společnost Gevorkyan reportovala výsledky za 1H, tržby vzrostly o 11 % meziročně
- Frankfurt otevírá obchodní seanci růstem
- Pražská burza v úvodu na zelené nule