Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Smíšený vývoj na pražské burze před státním svátkem
- Qualcomm představil dva čipy pro umělou inteligenci
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v říjnu na -5 b. při očekávání -6,2 b.
- Přední americké akciové indexy v úvodu seance rostou
- Výrobce nealkoholických nápojů Keurig Dr Pepper zveřejnil výsledky za 3Q a navýšil celoroční výhled
- Americké futures kontrakty posilují, Nasdaq 100 futures +1,28 %
- Vývoj cen komodit: Zlato -2,16 % na 4048,3 USD za unci
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,31
- Firemní výsledky pro tento týden: Erste, Komerční banka, Apple, Microsoft, Alphabet, Amazon,..
- Podzimní Start Day pražské burzy se bude konat 4. – 5. listopadu 2025




