Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Americké trhy připisují zisky
- US trhy po opatrném startu obchodování mírně rostou
- Frankfurtská burza uzavřela růstově
- Pražská burza v závěru týdne na kladné nule
- Americké trhy otevírají v zeleném
- Zámořské futures v záporných hodnotách
- USA: Míra nezaměstnanosti v listopadu klesla na 3,7 %, očekávala se stagnace na 3,9 %
- Tzv. lex ČEZ bude dne 12. prosince projednán na 86. schůzi Poslanecké sněmovny
- Vývoj cen komodit: Ropa (+2 %), měď (+0,78 %), pšenice (-0,78 %)
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,33 %