Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-1,16 %), měď (+0,59 %), ropa (+0,53 %)
- Vývoj měnových párů: libra oslabuje vůči koruně o 0,62 % na GBP/CZK 30,02
- Erste: AlphaValue/Baader zvyšuje cílovou cenu akcií na 57,4 EUR se stávajícím doporučením "reduce"
- Eurozóna: Maloobchodní tržby v prosinci meziročně vzrostly o 1,9 % v souladu s očekáváním
- Siemens Healthineers oznámil výsledky za 1Q nad očekáváním
- Frankfurtská burza v úvodu posiluje, Siemens Healthineers zveřejnil hospodářské výsledky
- Pražská burza v úvodu obchodování roste, Komerční banka představila výsledky za 4Q 2024
- ČR: Obchodní bilance v národním pojetí za prosinec s přebytkem 6 mld. Kč
- ČR: Průmyslová výroba v prosinci meziročně poklesla o 3,0 % při očekávání poklesu o 3,5 %
- ČR: Stavební výroba v prosinci meziročně vzrostla o 9,7 %