Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Indexům se nakonec vzpamatovat nepovedlo
- Indexy mírně oslabují, závěr týdne v napjatém duchu
- Frankfurtská burza uzavírá páteční seanci poklesem
- Americké indexy oslabují po Trumpově eskalaci obchodní války
- Pražská burza v závěru týdne odepisovala
- Americké futures kontrakty indikují open v červeném
- Německo: Běžný účet platební bilance v květnu dosáhl přebytku 9,6 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,84 %), měď (-1,58 %) a ropa (+1,13 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,67
- Důležitá změna týkající se zpracování investičních pokynů na americkému trhu dne 18. 7.