Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Wall Street usilovně maže ztráty z úvodu seance
- Německé akcie klesly, index DAX -1,7 %
- Wallgreens Boots Alliance ve 3Q překonala očekávání a potvrzuje výhled
- Americké akciové indexy klesají
- Pražská burza prohloubila včerejší ztrátu, Erste Bank -5,27%
- Komárkova Allwyn může přebrat National Lottery, soud zamítl odvolání jejího současného provozovatele
- Evropská komise zahájila šetření státní podpory výstavby nového dukovanského bloku (+komentář)
- Americké futures kontrakty odepisují přes 1 %, Nasdaq 100 -1,4 %
- USA: Osobní příjem v květnu vzrostl o 0,5 % při stejném očekávání
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 25. červnu na 231 tis. při očekávání 230 tis.