Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 4. říjnu klesl o 5,1 %
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-1,21 %), pšenice (+0,88 %), stříbro (+0,56 %)
- Vývoj měnových párů
- DAX v úvodu lehce pod nulou, Continental včera na konferenčním hovoru potěšil analytiky
- Pražská burza po otevření oslabuje
- Kofola vyplatí zálohu na dividendu za rok 2024 ve výši 7,50 Kč na akcii
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region táhla dolů Čína, panuje skepse ohledně plánovaného stimulu Pekingu
- Evropské futures se obchodují na zelené nule
- Německo: Obchodní bilance v srpnu s přebytkem 22,5 mld. EUR při očekávání 18,5 mld. EUR