Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Latest:
- S&P 500 zvyšuje rekord
- US indexy se obchodují v zisku
- Colt CZ oznámil zahájení zpětného odkupu akcií
- Index DAX dnes zavírá s poklesem
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v červnu na -12,7 b. při očekávání -10 b.
- Pražská burza v úvodu týdne posílila, Čez +2,84%
- S&P 500 v úvodu obchodování roste, HPE uzavřela dohodu s DoJ o akvizici Juniperu za 14 mld. USD
- Makroekonomický výhled na tento týden: Trh práce (USA), inflace (ČR, eurozóna)
- Americké futures kontrakty rostou, Nasdaq 100 futures +0,5 %
- Německo: CPI v červnu dle předběžných dat meziročně vzrostl o 2 %