Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,33
- Frankfurtská burza otevírá na červené nule, výsledková sezóna pokračuje
- Pražská burza zpočátku středečního obchodovaní v mírném plusu
- Asijsko-pacifický region uzavřel smíšeně
- Akciový výhled
- Evropské futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Očekávané události: Rozhodnutí FOMC o sazbách (USA), Index žádostí o hypotéky MBA (USA)
- Americké indexy uzavírají se ziskem
- USA nadále rostou
- Index Dax mírně oslabuje




