Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci poklesem o -0,1%.
- Americká centrální banka FED snižuje sazby o 25 bps. do pásma 4,00 - 4,25%.
- Frankfurtská burza uzavřela v zeleném
- Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 12. září klesly o 9285 tis. barelů
- USA: Započatá výstavba v srpnu dosáhla 1307 tis. při očekávání 1365 tis.
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 12. září vzrostl o 29,7 %
- Eurozóna: CPI v srpnu dle konečných dat meziročně vzrostl o 2,0 % při očekávání růstu o 2,1 %
- Pražská burza navázala na včerejší pokles
- Zámořské indexy otevřely před dnešním zasedáním FOMC smíšeně, Lyft plánuje spolupráci s Waymem