Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Zámořské akcie zahájily týden růstem
- Americké akcie v úvodu týdne rostou
- Frankfurtská burza dnes rostla, podle Bloombergu chce Merck koupit SpringWorks Therapeutics
- Makroekonomický výhled na tento týden: Index CPI napříč regiony, HDP za 4Q v eurozóně,..
- Pražská burza s mírným ziskem
- Americké akcie v úvodu obchodování posilují, daří se akciím Rockwell Automation po reportu výsledků
- Polovodičová společnost ON Semiconductor reportovala za 4Q, výhled je výrazně pod konsensem trhu
- Americké futures kontrakty v zelených číslech
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,81 %), zlato (+1,55 %), ropa (+1,44 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 25,07