Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Americké akcie uzavřely týden růstově
- Zámořské akcie v polovině seance zmírnily úvodní zisky
- Německé akcie uzavřely týden se ziskem
- ČEZ dokončil prodej tureckých distribučních aktiv
- Americká burza se v úvodu obchoduje smíšeně
- Pražská burza na kladné nule
- USA: Stavební výdaje v říjnu meziměsíčně vzrostly o 0,6 % při očekávání růstu o 0,3 %
- USA: Cenový index ISM ve výrobě v listopadu na 49,9 b. při očekávání 46,0 b.
- USA: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v listopadu dle konečných dat na 49,4 b.
- Pfizer zažalován státem Texas za nepravdivé sdílení efektivnosti vakcín proti Covid-19