Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,7 %), ropa (-0,75 %) a pšenice (-0,65 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,25
- DAX otevírá v zeleném, výsledková sezóna pokračuje
- Pražská burza otevírá v zelených číslech
- Asijsko-pacifický region se obchoduje převážně v zeleném
- Akciový výhled
- Evropské futures se obchodují v zeleném
- Německo: Inflace v říjnu dle konečných dat dosáhla 2,3 %
- Očekávané události: CPI (Německo), index žádostí o hypotéky MBA (USA)
- USA : Všechny sektory, až na technologie, v zeleném.




