Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- USA: Růst HDP za 1Q potvrzen na -1,6 %, růst spotřeby dosáhl 1,8 %, očekávalo se 3,1 %
- Německo: Index CPI v červnu dle předběžných dat meziročně vzrostl o 7,6 % při očekávání růstu 7,9 %
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,64 %
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,7 %), pšenice (+1,84 %), ropa (+1,02 %)
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 24. červnu vzrostl o 0,7 %
- Stanjura je připraven debatovat o sektorové dani, zda dojde ke konkrétnímu návrhu není jasné
- Eurozóna: Ekonomická důvěra v červnu klesla na 104 b. při očekávání 103 b.
- Coloseum Holding: Fio banka začala přijímat pokyny a zveřejnila představení společnosti
- Vývoj měnových párů
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,42 %), měď (-0,75 %), pšenice (+0,69 %)