Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Německá burza otevřela v červených číslech
- Asijské trhy uzavřely na devítiměsíčních minimech, v Číně pokračuje svátek
- Akciový výhled
- Evropské futures kontrakty v červených číslech
- Očekávané události: Nové pracovní pozice JOLTs (USA)
- Širší index S&P 500 uzavírá pondělní seanci nakonec mírným růstem o 0,01%.
- Index Dow Jones se pohybuje v červených úrovních.
- Německá burza uzavírá pondělní seanci ztrátově
- Makroekonomický výhled: Trh práce (USA), index PMI (ČR, Německo, eurozóna, USA)
- Pražská burza v úvodu týdne klesla