Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Introduction > News > Stock Market Reports > Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %

Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %

17.7.2014 13:58

Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.

Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.


Zdroj: mediaguru.cz


Martin Bernat, Fio banka, a.s.


e-Broker

Login | Create demo

Internetbanking

Login | Create demo

Smartbanking

Download | Activation

Search in contacts

Map CR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Exchange Rates

BuySell
EUR24,0087125,46829
USD20,4561921,69981
GBP28,0207629,72424
CHF25,6876727,24933
PLN5,661126,00528

Full details here