Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > Zpravodajství > Zprávy z burzy > Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %

Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %

17.7.2014 13:58

Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.

Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.


Zdroj: mediaguru.cz


Martin Bernat, Fio banka, a.s.


e-Broker

Přihlásit se | Založit demo

Internetbanking

Přihlásit se | Založit demo

Smartbanking

Stáhnout | Jak aktivovat

Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR23,5025924,93141
USD20,0243221,24168
GBP26,7984128,42759
CHF25,1893226,72068
PLN5,564455,90275

Kompletní informace zde