Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,24
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-1,21 %), zlato (+0,77 %) a ropa (+0,59 %)
- VIG: Kepler Cheuvreux zvyšuje cílovou cenu z 48 EUR na 70 EUR s doporučením „buy“
- Frankfurtská burza zahajuje dnešní obchodní seanci pozitivně
- Pražská burza otevírá páteční obchodování růstem
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region v zelených číslech
- Evropské futures kontrakty posilují
- Německo: CPI v listopadu dle konečných dat meziročně vzrostl o 2,3 % v souladu s očekáváním
- Očekávané události: CPI, běžný účet platební bilance (Německo)




