Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- USA uzavírá v zeleném
- Americké indexy připisují zisky
- Moneta: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu na 105 Kč se stálým doporučením na stupni „neutral“
- Index DAX v závěru týdne posiloval
- Společnost 3M spolu s výsledky za 2Q oznámila navýšení ročního výhledu
- USA: Index spotřebitelské University of Michigan za červenec na 66,4 bodech při očekávání 66,5 bodů
- Wall Street po otevření roste, Dexcom odepisuje 40 % po snížení výhledu
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures indikují kladné zahájení obchodování
- USA: Deflátor výdajů na osobní spotřebu v červnu vzrostl o 2,5 % meziročně v souladu s očekáváním