Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,37 %), zlato (+1,01 %) a měď (+0,64 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,32
- Pražská burza v úvodu poslední seance tohoto týdne mírně roste
- Frankfurt otevírá na kladné nule
- Alphabet koupí Intersect Power za 4,75 mld. USD
- ČR: Index spotřebitelské důvěry v prosinci na 111,1 b. při očekávání 111,2 b.
- Asijsko-pacifický region uzavírá seanci převážně v zeleném
- Akciový výhled
- Novo Nordisk: FDA schválila pilulkovou verzi léku Wegovy
- Evropské futures kontrakty bez výrazných pohybů




