Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Zámoří uzavřelo v kladných číslech
- Wall Street míří k novým maximům
- Frankfurtská burza ve čtvrtek mírně oslabila
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 4. červenci vzrostly o 53 mld. kubických stop při očekávání 62 mld.
- Moneta: Wood & Company zvyšuje cílovou cenu z 116 Kč na 149,4 Kč při stávajícím doporučení "hold"
- Komerční banka: Wood & Company zvyšuje cílovou cenu z 959 Kč na 1108 Kč při novém doporučení "hold"
- Pražská burza pokračovala v růstovém módu
- Americké akciové indexy zahajují obchodování smíšeně, akcie Delta po výsledcích rostou o 13 %
- Potravinářská společnost Conagra Brands ve 4Q mírně zaostala za očekáváním, výhled zisku zklamal trh
- Americké futures kontrakty mírně oslabují