Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Zámořské akcie v závěru týdne uzavřely smíšeně
- Americké akcie v pátek mírně oslabují
- Index DAX v závěru týdne oslabuje
- Pražská burza v závěru týdne zakončila na kladné nule
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle předběžných dat na 61,8 b.
- Společnost Schlumberger vykázala za 2Q očištěný zisk na akcii v souladu s očekáváním
- S&P 500 v úvodu roste, reportovaly Netflix, American Express, 3M a další
- American Express reportoval za 2Q a zisk na akcii je opět nad očekáváním
- Americké futures kontrakty nepatrně posilují
- USA: Započatá výstavba v červenu dosáhla 1321 tis. při očekávání 1300 tis.