Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Zámořské akcie posílily
- Americké akcie rostou v očekávání klíčových dat o inflaci
- Frankfurtská burza ve čtvrtek mírně posílila
- Stručné shrnutí výsledků společností IBM, T-Mobile US a Lam Research
- USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v říjnu na 6 b. při očekávání 2 b.
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 17. říjnu vzrostly o 87 mld. kubických stop při očekávání 83 mld.
- USA: Prodeje existujících domů v září vzrostly o 1,5 % podle očekávání
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v říjnu podle předběžných dat na -14,2 b. při očekávání -15 b.
- Wall Street v úvodu mírně roste v záplavě výsledkových reportů
- Pražská burza ve čtvrtek klesala