Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Zámořské indexy otevřely před dnešním zasedáním FOMC smíšeně, Lyft plánuje spolupráci s Waymem
- Futures kontrakty na americké akciové indexy se obchodují smíšeně blízko nuly
- Potravinářská General Mills reportovala čísla za 1Q v souladu s odhady a potvrdila roční výhled
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-2,51 %), měď (-1,78 %), zemní plyn (+1,13 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,53
- Čína zakazuje technologickým společnostem nakupovat AI čipy od Nvidie
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-1,91 %), měď (-1,36 %), zlato (-0,6 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,33
- Společnost Gevorkyan reportovala výsledky za 1H, tržby vzrostly o 11 % meziročně
- Frankfurt otevírá obchodní seanci růstem