Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američtí spotřebitelé plánují podle průzkumu IBISWorld o víkendu v součtu utratit až 14 miliard USD za různé velikonoční propriety v čele s potravinami, cukrovinkami či oblečením. To by znamenalo 1,8% nárůst oproti předchozímu roku a tedy vůbec první růst této statistiky po třech letech. V loňském roce velikonoční tržby klesly meziročně o 8,3 %. Pokud by se letošní odhady vyplnily, znamenalo by to pozitivní signál růstu výdajů spotřebitelů i na jiné než základní potřeby. Velikonoce jsou v USA jsou ve statistice spotřebitelských výdajů po Vánocích, svátku sv. Valentina a Dnu matek čtvrtým nejvýraznějším svátkem.
Nejnovější:
- Smíšené obchodování a „čipovky“ v růstovém tažení
- Akcie na frankfurtské burze dnes oslabily
- Citigroup reportovala solidní výsledky za 2Q, výnosy z obchodování překonaly očekávání
- Pražská burza mírně posílila
- Americké akcie rostou, reportovaly JPMorgan, Wells Fargo, Black Rock, State Street a další
- JPMorgan reportoval za 2Q, pozitivně překvapily výnosy z tradingu a z poplatků ze správy aktiv
- BlackRock ve 2Q zklamal investory čistým přítokem aktiv
- Futures amerických indexů smíšeně, Dow Jones kosmeticky oslabuje, Nasdaq 100 futures +0,73 %
- USA: Index CPI v červnu meziročně vzrostl o 2,7 % při očekávání růstu o 2,6 %
- USA: Newyorský výrobní index v červenci na 5,5 b. při očekávání -9,2 b.