Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američtí spotřebitelé plánují podle průzkumu IBISWorld o víkendu v součtu utratit až 14 miliard USD za různé velikonoční propriety v čele s potravinami, cukrovinkami či oblečením. To by znamenalo 1,8% nárůst oproti předchozímu roku a tedy vůbec první růst této statistiky po třech letech. V loňském roce velikonoční tržby klesly meziročně o 8,3 %. Pokud by se letošní odhady vyplnily, znamenalo by to pozitivní signál růstu výdajů spotřebitelů i na jiné než základní potřeby. Velikonoce jsou v USA jsou ve statistice spotřebitelských výdajů po Vánocích, svátku sv. Valentina a Dnu matek čtvrtým nejvýraznějším svátkem.
Nejnovější:
- Index S&P 500 zatím +0,15%
- Vývoj komodit: drahé kovy rostou, ropa oslabuje
- Kladný open na amerických trzích
- Futures na americké indexy s minimálními změnami
- Zámořské akcie během zkrácené předvánoční seance posílily
- Americké trhy otevřely smíšeně
- Pokračující žádosti o podporu v nezaměstnanosti
- Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti byly mírně nižší
- Index žádostí o hypotéky v USA poklesl
- Futures na americké akcie nepatrně oslabují




