Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američtí spotřebitelé plánují podle průzkumu IBISWorld o víkendu v součtu utratit až 14 miliard USD za různé velikonoční propriety v čele s potravinami, cukrovinkami či oblečením. To by znamenalo 1,8% nárůst oproti předchozímu roku a tedy vůbec první růst této statistiky po třech letech. V loňském roce velikonoční tržby klesly meziročně o 8,3 %. Pokud by se letošní odhady vyplnily, znamenalo by to pozitivní signál růstu výdajů spotřebitelů i na jiné než základní potřeby. Velikonoce jsou v USA jsou ve statistice spotřebitelských výdajů po Vánocích, svátku sv. Valentina a Dnu matek čtvrtým nejvýraznějším svátkem.
Nejnovější:
- US indexy atakují historická maxima
- Frankfurtská burza na začátku týdne mírně posílila
- Makroekonomický výhled pro tento týden: Rozhodnutí Fedu a ECB o sazbách, vývoj HDP napříč regiony
- Karo Leather zveřejnilo zápis z valné hromady
- Smíšený vývoj na pražské burze před státním svátkem
- Qualcomm představil dva čipy pro umělou inteligenci
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v říjnu na -5 b. při očekávání -6,2 b.
- Přední americké akciové indexy v úvodu seance rostou
- Výrobce nealkoholických nápojů Keurig Dr Pepper zveřejnil výsledky za 3Q a navýšil celoroční výhled
- Americké futures kontrakty posilují, Nasdaq 100 futures +1,28 %




