Constellation vykázal ztrátu
Constellation vykázal ztrátu
Největší výrobce vín na světě, Constellation Brands Inc. (STZ), se přehoupl ve 4Q do ztráty $832 mil. / $3,90 na akcii ze zisku $70,2 mil. / 29c v předchozím roce. Ztráta byla způsobena odpisy aktiv poté co společnost prodala své levnější značky Almaden, Inglenook a Paul Masson za $134 mil., aby se soustředila na dražší značky. Tržby klesly na $1,14 mld. z $1,42 mld. Analytici očekávali zisk 25c na akcii při tržbách $877 mil.
Akcie STZ posilují v předobchodní fázi na $19,50 (+4,17%).
Související odkazy
- Constellation Brands reportuje 1Q nad odhady, v Mexiku chce posílit pivní byznys
- Společnost Constellation Brands reportovala výsledky za 4Q a představila výhled na další rok
- Amerika v záporu, silně posilují akcie HP, po výsledcích se daří Constellation Brands a Lamb Weston
- Constellation Brands reportovala za 2Q tržby lehce nad konsensem, zklamala však nízkou ziskovostí
Nejnovější:
- Zámořské akcie nakonec s mírným ziskem
- Americké akcie hledají směr
- Německé akcie připsaly půl procenta
- Řetězec obchodních domů Kohl's snižuje výhled po výsledcích za 2Q
- Americké akcie na záporné nule, výsledky zveřejnily Cisco, Estéé Lauder a Keysight Technologies
- USA: Prodeje existujících domů v červenci na 4,81 mil. při očekávání 4,87 mil.
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 12.8. vzrostly o 18 mld. kubických stop při očekávání růstu 31 mld.
- USA: Index předstihových ukazatelů v červenci na -0,4 % při očekávání -0,5 %
- Praha pokračovala v poklesu, nová emise na Startu
- Estéé Lauder ve 4Q překonala konsensus na úrovni tržeb, výhled na další období je však pod odhady