Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Největší výrobce kečupů na světě, H.J. Heinz Co. (HNZ), překonal výsledky za 2Q odhady analytiků a zvýšil projekci zisků pro celý rok poté co zvýšil náklady na reklamu a zároveň zvýšil ceny. Slabý dolar pak pomohl zvýšit tržby v Evropě, Indii a Číně. Čistý zisk vzrostl o 19% na $227mil. / 71c na akcii, když analytici očekávali zisk kolem 67c/a. Tržby vzrostly meziročně o 13% na $2,52mld. Analytici očekávali hodnotu o $120mil. nižší. Společnost zároveň zvýšila projekci zisku pro celý rok, který končí v dubnu, až na $2,62/a z předchozích $2,60. Akcie HNZ rostou na $47,51/a (+0,68%).
Nejnovější:
- Amerika uzavírá růstem
- Americké indexy připisují zisky
- Frankfurtská burza uzavírá páteční obchodování v zeleném
- Ford reportoval výsledky za 3Q, dle analytiků předčil očekávání
- USA: Index nákupních manažerů PMI, Index spotřebitelské důvěry University of Michigan
- Wall Street otevírá v zeleném
- Pražská burza zakončila týden v růstovém módu
- Americké futures kontrakty indikují otevření trhů v plusu
- USA: Index spotřebitelských cen vzrostl v září meziročně o 3,0 % při očekávání 3,1 %
- Změna letního času na zimní




