Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Největší výrobce kečupů na světě, H.J. Heinz Co. (HNZ), překonal výsledky za 2Q odhady analytiků a zvýšil projekci zisků pro celý rok poté co zvýšil náklady na reklamu a zároveň zvýšil ceny. Slabý dolar pak pomohl zvýšit tržby v Evropě, Indii a Číně. Čistý zisk vzrostl o 19% na $227mil. / 71c na akcii, když analytici očekávali zisk kolem 67c/a. Tržby vzrostly meziročně o 13% na $2,52mld. Analytici očekávali hodnotu o $120mil. nižší. Společnost zároveň zvýšila projekci zisku pro celý rok, který končí v dubnu, až na $2,62/a z předchozích $2,60. Akcie HNZ rostou na $47,51/a (+0,68%).
Nejnovější:
- Americké akcie dnes mírně ztrácely
- Akciový trh v USA. Únava z masivního růstu nebo jen nadechnutí se před dalšími firemními výsledky?
- Německé akcie uzavřely v červeném
- USA: Index předstihových ukazatelů v září -0,5 % při očekávání poklesu o 0,3 %
- Wall Street otevírá lehce v záporu
- Pražská burza v úvodu týdne končí s minimální změnou
- Futures indikují americký open na nule
- Makroekonomický výhled na tento týden: Sentiment napříč regiony, „béžová kniha“ a realitní trh v USA
- Firemní výsledky pro tento týden: Moneta, Eurowag, Boeing, Deutsche Bank, AT&T, Coca-Cola…
- Vývoj cen komodit: Měď (+1,3 %), ropa (+1 %)