Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Největší výrobce kečupů na světě, H.J. Heinz Co. (HNZ), překonal výsledky za 2Q odhady analytiků a zvýšil projekci zisků pro celý rok poté co zvýšil náklady na reklamu a zároveň zvýšil ceny. Slabý dolar pak pomohl zvýšit tržby v Evropě, Indii a Číně. Čistý zisk vzrostl o 19% na $227mil. / 71c na akcii, když analytici očekávali zisk kolem 67c/a. Tržby vzrostly meziročně o 13% na $2,52mld. Analytici očekávali hodnotu o $120mil. nižší. Společnost zároveň zvýšila projekci zisku pro celý rok, který končí v dubnu, až na $2,62/a z předchozích $2,60. Akcie HNZ rostou na $47,51/a (+0,68%).
Nejnovější:
- Německý akciový trh dnes rostl, v Evropě se nejvíce dařilo sektoru materiálů
- USA: Pokračující prodeje domů v říjnu meziměsíčně vzrostly o 1,9 % při očekávání růstu o 0,2 %
- USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v listopadu na 88,7 b. při očekávání 93,3 b.
- USA: Index výrobní aktivity richmondského Fedu v listopadu na -15 b. při očekávání -5 b.
- USA: Podnikové zásoby v srpnu beze změny
- Pražská burza v úterý rostla, Kofola dnes zveřejní výsledky
- Americká společnost Symbotic oznámila výsledky hospodaření za 4Q FY 2025
- Wall Street v úvodu ztrácí
- Americké futures kontrakty oscilují kolem nuly
- USA: Index cen domů dle FHFA v září meziměsíčně stagnoval při očekávání růstu o 0,2 %




