Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, Adidas AG (ADS), se dohodl s německým fotbalovým svazem na sponzorování národního týmu až do roku 2018. Adidas tak naváže na 50-letou sponzorování německého národního mančaftu, když v březnu se obrátil na arbitrážní soud poté co Nike Inc. (NIKE) přišla s nabídkou na sponzorování. Akcie ADS rostou na 42,60EUR/a (+0,50%).
Související odkazy
- Frankfurtská burza po otevření roste, Allianz skupuje polská aktiva společnosti Aviva
- Adidas představil lepší než očekávané výsledky za 4Q a pozitivně přijatou strategii do dalších let
- Evropské akcie mírně ztratily, investoři vyměňovali „vítěze pandemie“ za cestovní sektor
- Adidas vstupuje do prodeje značky Reebok, která podává nedostatečný výkon
- Německá burza zahájila s lehkým ziskem
Nejnovější:
- Eurozóna: Index nákupních manažerů Markit v dubnu předběžně na 63,3 b. při očekávání 62,0 b.
- Německo: Index nákupních manažerů Markit v dubnu předběžně na 66,4 b. při očekávání 65,8 b.
- Frankfurtská burza otevřela s nepatrným mankem
- Pražská burza po otevření na záporné nule
- Asijsko-pacifický region na závěr týdne rostl, japonský trh byl v mínusu po oznámení nouzového stavu
- Akciový výhled
- Evropské futures v poklesu
- Očekávané události: Index nákupních manažerů (Německo, eurozóna), prodeje nových domů (USA)
- Širší index S&P 500 uzavírá čtvrteční seanci korekcí o -0,92 %.
- Avast: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu na 615 pencí