Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, Adidas AG (ADS), se dohodl s německým fotbalovým svazem na sponzorování národního týmu až do roku 2018. Adidas tak naváže na 50-letou sponzorování německého národního mančaftu, když v březnu se obrátil na arbitrážní soud poté co Nike Inc. (NIKE) přišla s nabídkou na sponzorování. Akcie ADS rostou na 42,60EUR/a (+0,50%).
Související odkazy
- Adidas potěšil analytiky výsledky za 3Q a potvrdil zvýšený celoroční výhled
- Frankfurt po otevření v červeném, Adidas nepotěšil trh aktualizovaným výhledem
- Německý DAX obchoduje mírně v plusu, Adidas s novými cíly od UBS a TD Cowen
- Německý DAX lehce v plusu, Adidas ztrácí po sníženém doporučení od Barclays
- Adidas ve 2Q reportoval meziroční dvouciferný růst tržeb
Nejnovější:
- CTP: Trigon Dom Maklerski snížil cílovou cenu akcií na 20 EUR se stávajícím doporučením „buy“
- CTP: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu akcií na 20,9 EUR při stálém doporučení na stupni "buy"
- Evropské futures kontrakty indikují otevření trhu v červených číslech
- Očekávané události: CPI, index žádostí o hypotéky MBA, změna zásob surové ropy (USA)
- Index S&P odepisuje 0,3 %
- Wall Street stagnuje
- Index DAX zavírá na červené nule
- USA: Produktivita mimo zemědělství na 2,2 % v souladu s očekáváním
- Americké akcie posilují
- Pražská burza rostla s podporou akcií Čez a Erste Bank