Marketingové náklady American Express vzrostly o 9,4%
Marketingové náklady American Express vzrostly o 9,4%
Marketingové náklady American Express Co. (AXP), třetího největšího vydavatele kreditních karet v USA, ve druhém čtvrtletí vzrostly o 9,4%. Firma očekává, že náklady na marketing budou tento rok v růstu pokračovat. Akcie společnosti včera na NYSE uzavřely na 64,66 USD.
Související odkazy
- Křehký růst na Wall Street
- American Express zveřejnil výsledky za 3Q a zúžil roční výhled
- S&P 500 v úvodu roste, reportovaly Netflix, American Express, 3M a další
- American Express reportoval za 2Q a zisk na akcii je opět nad očekáváním
- Americké akcie v úvodu obchodování rostou, reportovaly UnitedHealth, American Express a další
Nejnovější:
- Zámořské akcie během zkrácené předvánoční seance posílily
- Americké trhy otevřely smíšeně
- Pokračující žádosti o podporu v nezaměstnanosti
- Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti byly mírně nižší
- Index žádostí o hypotéky v USA poklesl
- Futures na americké akcie nepatrně oslabují
- S&P 500 připsal 0,43%
- Wall Street v zeleném, spotřeba domácností táhne růst HDP ve třetím kvartále
- Frankfurtská burza uzavírá poslední seanci tohoto týdne v zeleném
- Pražská burza před sváteční pauzou připisovala




