Marketingové náklady American Express vzrostly o 9,4%
Marketingové náklady American Express vzrostly o 9,4%
Marketingové náklady American Express Co. (AXP), třetího největšího vydavatele kreditních karet v USA, ve druhém čtvrtletí vzrostly o 9,4%. Firma očekává, že náklady na marketing budou tento rok v růstu pokračovat. Akcie společnosti včera na NYSE uzavřely na 64,66 USD.
Související odkazy
- S&P 500 v úvodu roste, reportovaly Netflix, American Express, 3M a další
- American Express reportoval za 2Q a zisk na akcii je opět nad očekáváním
- Americké akcie v úvodu obchodování rostou, reportovaly UnitedHealth, American Express a další
- American Express v 1Q reportovala zisk na akcii nad očekávání a potvrdila svůj roční výhled
- Americké akcie téměř beze změny, výsledky zveřejnily společnosti American Express a Verizon
Nejnovější:
- Zámořské akcie uzavřely bez výrazných změn
- Americké akcie zatím smíšeně
- Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci v záporu
- Gen Digital: Sadif Investment Analytics snižuje cílovou cenu na 26,83 USD a doporučení na „buy“
- Pražská burza klesala s negativním sentimentem na okolních trzích
- USA: Podnikové zásoby v červenci vzrostly dle očekávání o 0,2 %
- USA: Index realitního trhu dle NAHB v září na 32 b. při očekávání 33 b.
- Wall Street otevírá bez výrazného pohybu
- Colt CZ Group: odhady hospodaření za 2Q 2025
- Thysenkrupp obdržel nezávaznou nabídku na koupi své evropské ocelářské divize