Anheuser-Busch přišel o pozici jedničky na americkém trhu
Anheuser-Busch přišel o pozici jedničky na americkém trhu
Pivovarnický gigant Anheuser-Busch Cos. (BUD) přišel díky rostoucím dovozům evropských značek o pozici jedničky na americkém trhu. Firma, která byla v posledních pěti dekádách největším výrobcem piva na světě, se nyní snaží získat zpět svoji pozici na domácím trhu. Anheuser-Busch proto uzavřel dohodu s InBev NV a bude sám prodávat piva značky Stella Artois a Beck's aby si tak vynahradil stagnující tržby za Budweiser. Akcie společnosti včera na NYSE uzavřely na 51,28 USD.
Související odkazy
Nejnovější:
- Americké indexy dnes oslabily
- Skupina PPF usiluje o převzetí Monety a její fúzi s Air Bank
- Americké trhy mírně oslabují
- Erste: Societe Generale zvyšuje cílovou cenu z 25 na 32 EUR, doporučení zůstavá na "koupit"
- Frankfurtská burza uzavřela se ztrátou
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 15. lednu vzrostly o 4352 tis. barelů při očekávání -1675 tis.
- IBM zveřejnila výsledky za 4Q, ve kterých uvádí tržby pod očekáváním investorů
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 15. lednu poklesly o 187 mld. kub. stop při očekávání -177 mld.
- Americké akciové indexy se pohybují v záporných pásmech
- Pražská burza prohloubila včerejší ztráty