ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
AT&T (T), největší americká telefonní společnost, zvýšila počet přístupových bodů pro bezdrátové připojení k internetu známých jako „Hot spot“ o 13 000. Jejich počet tak dosáhnul 48 000. Společnost se rozšířením počtu přístupových míst snaží přilákat firemní zákazníky, kteří mají náročnější technologie a zastavit tak loňský propad v tomto segmentu. Firma v roce 2006 ztratila 321 000 klientů z řad firem. Rozšíření počtu přístupových bodů bylo realizováno zejména díky smlouvám s dalšími provozovateli bezdrátových sítí, kteří AT&T pronajali část své volné kapacity. Akcie společnosti oslabují o 1,53% na 35,45 USD.
Související odkazy
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- AT&T koupí licence na rádiové spektrum od telekomunikační společnosti EchoStar za 23 mld. USD
- AT&T reportovalo solidní výsledky za 2Q, celoroční výhled očištěného zisku na akcii trh zklamal
- Americké akcie rostou, reportovaly Tesla, Philip Morris International, AT&T, Thermo Fisher a další
- AT&T v 1Q přidalo více nových zákazníků s tarifními mobilními telefony, než se očekávalo
Nejnovější:
- Wall Street uzavřel se smíšenou bilancí
- Smíšený vývoj v zámoří
- Frankfurtská burza na konci týdne kosmeticky oslabila
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v září podle předběžných dat na 55,4 b.
- Pražská burza v pátek na záporné nule
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- Microsoft se vyhne pokutě od Evropské komise, oddělí platformu Teams od balíčků Office
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- OpenAI je blíže k přeměně na ziskovou společnost
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,71 %), ropa (+1,54 %)