ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
AT&T (T), největší americká telefonní společnost, zvýšila počet přístupových bodů pro bezdrátové připojení k internetu známých jako „Hot spot“ o 13 000. Jejich počet tak dosáhnul 48 000. Společnost se rozšířením počtu přístupových míst snaží přilákat firemní zákazníky, kteří mají náročnější technologie a zastavit tak loňský propad v tomto segmentu. Firma v roce 2006 ztratila 321 000 klientů z řad firem. Rozšíření počtu přístupových bodů bylo realizováno zejména díky smlouvám s dalšími provozovateli bezdrátových sítí, kteří AT&T pronajali část své volné kapacity. Akcie společnosti oslabují o 1,53% na 35,45 USD.
Související odkazy
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- AT&T koupí licence na rádiové spektrum od telekomunikační společnosti EchoStar za 23 mld. USD
- AT&T reportovalo solidní výsledky za 2Q, celoroční výhled očištěného zisku na akcii trh zklamal
- Americké akcie rostou, reportovaly Tesla, Philip Morris International, AT&T, Thermo Fisher a další
- AT&T v 1Q přidalo více nových zákazníků s tarifními mobilními telefony, než se očekávalo
Nejnovější:
- Zámoří uzavírá smíšeně
- Smíšené obchodování v USA
- Frankfurtská burza uzavřela seanci poklesem
- Domino´s Pizza reportovala výsledky za 3Q, nad odhady byl reportován růst porovnatelných tržeb v USA
- Oracle nasadí 50 tisíc čipů od AMD
- Pražská burza šla proti sentimentu ve světě a rostla
- Colt CZ Group: Pozvánka na valnou hromadu (+komentář analytika)
- Index S&P 500 v úvodu obchodování klesá o 0,83 %, odstartovala výsledková sezóna
- Banka JPMorgan reportovala solidní výsledky za 3Q a navýšila roční výhled
- Goldman Sachs zveřejnil výsledky za 3Q a oznámil akvizici investiční společnosti Industry Ventures