Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň
Adidas (ADS), druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, plánuje rozsáhlou marketingovou kampaň, která má podpořit značku Reebok. Kampaň se bude odvíjet od 25. výročí uvedení edice Freestyle. Společnost plánuje zvýšit výdaje na reklamu až na úroveň 10% tržeb. Reebok také opustí trh levné obuvi s cenou do 30 USD, které dosud prodával přes diskontní řetězce. Odbyt bot značky Reebok se v uplynulém roce snížil díky poklesu poptávky. Firma se v budoucnosti hodlá zaměřit na evropský a asijský trh, kde jsou větší marže. Akcie společnosti včera uzavřely obchodování na 37,15 EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Trh pozitivně naladěn po včerejším vyjádření FEDu
- Německá burza uzavírá čtvrteční obchodování růstem
- Colt oznámil záměr uspořádat valnou hromadu mimo zasedání (tzv. per rollam)
- Wall Street otevírá růstem
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 12. září vzrostly o 90 mld. kubických stop při očekávání 81 mld.
- Pražská burza ve čtvrtek rostla
- USA: Index předstihových ukazatelů v srpnu klesl o 0,5 % při očekávání 0,2% poklesu
- Philip Morris ČR: Komerční banka zvyšuje cílovou cenu na 19 527 Kč a ponechává doporučení na "Buy"
- Americké futures kontrakty posilují
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,56