Zisk Burger Kingu ve 2Q vzrostl díky reklamě
Zisk Burger Kingu ve 2Q vzrostl díky reklamě
Druhý největší fast-food řetězec v US, Burger King Holdings (BKC), zveřejnil, že zisk ve 2Q vzrostl o 41% poté co propagace her na Xbox zvýšila tržby. Čistý zisk se vyšplhal na $38mil. / 28c na akcii z předchozích $27mil. / 24c. Tržby za 3M končící 31/12 se zvýšily o 9,2% na $559mil. Společnost zvýhodnila nabídku, když ke každému menu přidala menší hamburger, čímž reagovala na konkurenci McDonald's. Kromě toho restaurace Burger Kingu otevíraly dříve a zavíraly později a snažili se přilákat mládež tím, že prodávali hry na herní konzoli Xbox k určitým menu.. Analytici očekávali, že zisk se bude pohybovat kolem 26c/a, při tržbách $551,2mil. Akcie BKC, které na burzu vstoupili 17/5/06 za cenu $17, včera zavíraly na $20,75/a.
Nejnovější:
- Zámořské akcie uzavřely bez výrazných změn
- Americké akcie zatím smíšeně
- Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci v záporu
- Gen Digital: Sadif Investment Analytics snižuje cílovou cenu na 26,83 USD a doporučení na „buy“
- Pražská burza klesala s negativním sentimentem na okolních trzích
- USA: Podnikové zásoby v červenci vzrostly dle očekávání o 0,2 %
- USA: Index realitního trhu dle NAHB v září na 32 b. při očekávání 33 b.
- Wall Street otevírá bez výrazného pohybu
- Colt CZ Group: odhady hospodaření za 2Q 2025
- Thysenkrupp obdržel nezávaznou nabídku na koupi své evropské ocelářské divize