Zisk Burger Kingu ve 2Q vzrostl díky reklamě
Zisk Burger Kingu ve 2Q vzrostl díky reklamě
Druhý největší fast-food řetězec v US, Burger King Holdings (BKC), zveřejnil, že zisk ve 2Q vzrostl o 41% poté co propagace her na Xbox zvýšila tržby. Čistý zisk se vyšplhal na $38mil. / 28c na akcii z předchozích $27mil. / 24c. Tržby za 3M končící 31/12 se zvýšily o 9,2% na $559mil. Společnost zvýhodnila nabídku, když ke každému menu přidala menší hamburger, čímž reagovala na konkurenci McDonald's. Kromě toho restaurace Burger Kingu otevíraly dříve a zavíraly později a snažili se přilákat mládež tím, že prodávali hry na herní konzoli Xbox k určitým menu.. Analytici očekávali, že zisk se bude pohybovat kolem 26c/a, při tržbách $551,2mil. Akcie BKC, které na burzu vstoupili 17/5/06 za cenu $17, včera zavíraly na $20,75/a.
Nejnovější:
- USA uzavírá v zeleném
- Americké indexy připisují zisky
- Moneta: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu na 105 Kč se stálým doporučením na stupni „neutral“
- Index DAX v závěru týdne posiloval
- Společnost 3M spolu s výsledky za 2Q oznámila navýšení ročního výhledu
- USA: Index spotřebitelské University of Michigan za červenec na 66,4 bodech při očekávání 66,5 bodů
- Wall Street po otevření roste, Dexcom odepisuje 40 % po snížení výhledu
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures indikují kladné zahájení obchodování
- USA: Deflátor výdajů na osobní spotřebu v červnu vzrostl o 2,5 % meziročně v souladu s očekáváním