Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
Nejnovější:
- Amerika končí týden v červeném
- Technologie pod tlakem
- Frankfurtská burza zakončila týden poklesem
- Pražskou burzu podržel VIG
- Wall Street začíná poslední obchodní seanci v týdnu negativně
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Německo: Běžný účet platební bilance v říjnu v přebytku 14,8 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Zlato (+1,27 %), pšenice (-0,66 %), měď (-0,62 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,67
- Costco reportovalo za 1Q, celkové porovnatelné tržby vzrostly meziročně o 6,4 %




