Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Americké akcie zahajují obchodování růstem, investoři vyhlížejí středeční rozhodnutí FOMC o sazbách
- Google obdržel od EU pokutu 2,95 mld. EUR za zneužití dominantního postavení
- Americké akcie v úvodu obchodování rostou, Alphabet přidává téměř 8 % po rozhodnutí soudu
- Alphabet nemusí prodat Chrome, rozhodl federální soud
- Americké indexy v úvodu obchodování mírně oslabují
Nejnovější:
- Index S&P 500 končí ziskem 1,56 %
- V USA oproti pátku nálada lepší, indexy rostou
- Index DAX uzavírá pondělí v zeleném
- Pražská burza v pondělí rostla
- Wall Street otevírá pozitivně naladěna, akcie Broadcom výrazně posilují
- OpenAI uzavřela víceletou dohodu s Broadcomem o vývoji vlastních AI čipů
- Makroekonomický výhled pro tento týden: Index PPI (ČR, USA), index CPI (Německo, eurozóna)
- Futures amerických indexů posilují, Nasdaq 100 futures +1,72 %
- Moneta Money Bank: Pozvánka na valnou hromadu
- Vývoj cen komodit: Stříbro +5,16 % na 49,685 USD za unci