Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Wall Street se přibližuje historickým maximům
- Uber začíná nabízet v Atlantě jízdy autonomními vozidly Waymo
- Pohled analytiků na první den konference Google I/O 2025
- Alphabet reportoval silné výsledky za 1Q, poptávka po cloudu stále převyšuje dostupnou kapacitu
- Wall Street výrazněji ztrácí, Nasdaq -1,8 %
Nejnovější:
- ČEZ: Zvyšujeme cílovou cenu z 834 Kč na 1044 Kč, doporučení snižujeme z "držet" na "redukovat"
- Frankfurtská burza uzavřela týden poklesem
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures oslabují, dnes však zůstanou americké burzy zavřené kvůli Dni nezávislosti
- Sellier & Bellot patřící pod Colt CZ Group podepsal pětileté partnerství na dodávky střelného prachu
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,54 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů
- Německo: Index PPI v květnu meziročně vzrostl o 0,3 % v souladu s očekáváním
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,65 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/USD 1,1769