Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Evropské futures kontrakty posilují
- Očekávané události: Rozhodnutí Fedu o sazbách (USA), CPI (eurozóna)
- Zámořské akcie uzavřely bez výrazných změn
- Americké akcie zatím smíšeně
- Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci v záporu
- Gen Digital: Sadif Investment Analytics snižuje cílovou cenu na 26,83 USD a doporučení na „buy“
- Pražská burza klesala s negativním sentimentem na okolních trzích
- USA: Podnikové zásoby v červenci vzrostly dle očekávání o 0,2 %
- USA: Index realitního trhu dle NAHB v září na 32 b. při očekávání 33 b.
- Wall Street otevírá bez výrazného pohybu