Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Ropa (+2,1 %), zlato (-1,47 %), zemní plyn (+0,55 %)
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 17. říjnu poklesl o 0,3 %
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,29
- Intuitive Surgical reportoval výsledky nad odhady, roční výhled byl navýšen
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,95
- Vývoj cen komodit: Ropa (+1,68 %), stříbro (+0,66 %), zemní plyn (-0,58 %)
- Frankfurtská burza v úvodu obchodování ztrácí
- Pražská burza otevírá v mírně zeleném
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region uzavírá seanci smíšeně, vybíraly se zisky v technologiích




