Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Frankfurt v úvodu oslabuje
- Pražská burza otevírá mírně nad nulou
- ČR: Maloobchodní tržby bez automobilů v květnu meziročně vzrostly o 5,3 % dle očekávání
- ČR: CPI v červnu meziročně vzrostl dle předběžných čísel o 2,9 % v souladu s tržním očekáváním
- Asijské akcie vykazují smíšená čísla, trhy znervózňuje blížící se znovuzavedení cel ze strany USA
- Akciový výhled
- Futures kontrakty na evropské akciové indexy oslabují, Euro Stoxx 50 futures -0,5 %
- Německo: Podnikové objednávky v květnu meziročně vzrostly o 5,3 % při očekávání růstu o 5,7 %
- Očekávané události: Míra inflace (ČR), podnikové objednávky (Německo), PPI (eurozóna)
- Zámořské indexy uzavřely na maximech