Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
- Puma ve 4Q reportuje tržby v souladu s očekáváním
- Frankfurtská burza mírně ztrácí, BASF, Deutsche Bank a Puma reportovaly za 3Q
- Frankfurtská burza po otevření mírně ztrácí, DZ Bank navýšila cílovou cenu akcií Pumy
- Frankfurtská burza v červených číslech, snížený výhled Nike poznamenal akcie Adidasu a Pumy
- Index DAX bude od 20. září zahrnovat 40 titulů, správce indexu Qontigo potvrdil změny a nové členy
Nejnovější:
- Merck údajně jedná se Seagen o jejím převzetí v hodnotě přibližně 40 mld. USD
- Americké futures kontrakty v zeleném
- Manažerské obchody: Beneš z ČEZu se v červnu zbavil akcií za více než 24 milionů
- USA: Index propuštěných zaměstnanců Challenger v červnu meziročně vzrostl o 58,8 %
- Vývoj měnových párů: Libra posiluje proti koruně o 0,58 %
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+4,66 %), měď (+3,95 %), kukuřice (+2,26 %), zemní plyn (+1,91 %)
- Vývoj měnových párů
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+3,45 %), zemní plyn (+1,69 %), kukuřice (+1,5 %), měď (+1,19 %)
- Frankfurtská burza se obchoduje v zeleném, index DAX +1,42 %
- Pražská burza otevřela poklesem