Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Americké trhy připisují zisky
- US trhy po opatrném startu obchodování mírně rostou
- Frankfurtská burza uzavřela růstově
- Pražská burza v závěru týdne na kladné nule
- Americké trhy otevírají v zeleném
- Zámořské futures v záporných hodnotách
- USA: Míra nezaměstnanosti v listopadu klesla na 3,7 %, očekávala se stagnace na 3,9 %
- Tzv. lex ČEZ bude dne 12. prosince projednán na 86. schůzi Poslanecké sněmovny
- Vývoj cen komodit: Ropa (+2 %), měď (+0,78 %), pšenice (-0,78 %)
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,33 %