Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board dosáhla v prosinci 89,1 b.
- USA: Index výrobní aktivity richmondského Fedu v prosinci na -7 b.
- Wall Street se v úvodu úterního obchodování vyvíjí smíšeně
- USA: Průmyslová produkce v listopadu meziměsíčně poklesla o 0,1 % při očekávání růstu o 0,1 %
- USA: Objednávky zboží dlouhodobé spotřeby v říjnu dle předběžných dat poklesly o 2,2 %
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,62
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,42 %), stříbro (+2,93 %) a měď (+1,72 %)
- Americké futures kontrakty se obchodují ve ztrátě
- USA: Anualizovaný HDP ve 3Q dle předběžných dat vzrostl o 4,3 % při očekávání růstu o 3,3 %
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,37 %), zlato (+1,01 %) a měď (+0,64 %)




