Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Frankfurt v úvodu roste, JPMorgan obnovil pokrytí akcií Deutsche Post s doporučením „overweight"
- Pražská burza v úvodu roste, před otevřením reportoval Colt
- Akciový výhled
- Colt CZ Group: výsledky hospodaření za 2Q 2024 (+komentář analytika)
- Asijské akcie po třídenním poklesu posílily, Nikkei 225 +3,41 %
- Evropské futures kontrakty indikují kladný open
- Očekávané události: Zasedání ECB (eurozóna), index výrobních cen (USA)
- Americké indexy uzavírají obchodní den v zisku
- Smíšené obchodování v USA
- Frankfurtská burza posílila, akcie Commerzbank +16,6 % po nabytí 9% podílu ze strany UniCredit