Spotřebitelská důvěra v Německu stoupla
Spotřebitelská důvěra v Německu stoupla
Německá spotřebitelská důvěra má v září stoupnout na téměř pětileté maximum díky větší ochotě spotřebitelů nakupovat před plánovaným zvýšením DPH, uvedl to průzkum trhu společností GfK. Ukazatel stoupl na 8,6 bodů z revidovaných 8,5 bodů za srpen. Měřítko spotřebitelské důvěry tak stouplo na nejvyšší úroveň od listopadu roku 2001, kdy dosáhlo 9,6 bodů. Odhady očekávaly pokles indexu na 8,5 bodů.
Nejnovější:
- Zámořské akcie v závěru týdne uzavřely smíšeně
- Americké akcie v pátek mírně oslabují
- Index DAX v závěru týdne oslabuje
- Pražská burza v závěru týdne zakončila na kladné nule
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle předběžných dat na 61,8 b.
- Společnost Schlumberger vykázala za 2Q očištěný zisk na akcii v souladu s očekáváním
- S&P 500 v úvodu roste, reportovaly Netflix, American Express, 3M a další
- American Express reportoval za 2Q a zisk na akcii je opět nad očekáváním
- Americké futures kontrakty nepatrně posilují
- USA: Započatá výstavba v červenu dosáhla 1321 tis. při očekávání 1300 tis.