Spotřebitelská důvěra v Německu stoupla
Spotřebitelská důvěra v Německu stoupla
Německá spotřebitelská důvěra má v září stoupnout na téměř pětileté maximum díky větší ochotě spotřebitelů nakupovat před plánovaným zvýšením DPH, uvedl to průzkum trhu společností GfK. Ukazatel stoupl na 8,6 bodů z revidovaných 8,5 bodů za srpen. Měřítko spotřebitelské důvěry tak stouplo na nejvyšší úroveň od listopadu roku 2001, kdy dosáhlo 9,6 bodů. Odhady očekávaly pokles indexu na 8,5 bodů.
Nejnovější:
- Prodejce autodílů Autozone reportoval výsledky za 1Q, společnost upoznorila na růstový trend
- Zalando hodlá předložit veřejnou nabídku na nákup společnosti About You
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+1,55 %), měď (-0,76 %), ropa (+0,6 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 25,1
- Německé akcie v úvodu oscilují kolem nuly, analytik DZ Bank snížil doporučení pro Siemens Energy
- Cestovní společnost TUI reportovala za 4Q a FY 2024, zaznamenala celoroční růst tržeb o 12 %
- Pražská burza otevírá obchodování na zelené nule
- Erste Group Bank: Kepler Cheuvreux zvyšuje cílovou cenu na 65,4 EUR
- Asijsko-pacifický region se ve středu obchoduje smíšeně
- Akciový výhled