Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- Trh končí v zeleném
- Trh pozitivně naladěn po včerejším vyjádření FEDu
- Německá burza uzavírá čtvrteční obchodování růstem
- Colt oznámil záměr uspořádat valnou hromadu mimo zasedání (tzv. per rollam)
- Wall Street otevírá růstem
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 12. září vzrostly o 90 mld. kubických stop při očekávání 81 mld.
- Pražská burza ve čtvrtek rostla
- USA: Index předstihových ukazatelů v srpnu klesl o 0,5 % při očekávání 0,2% poklesu
- Philip Morris ČR: Komerční banka zvyšuje cílovou cenu na 19 527 Kč a ponechává doporučení na "Buy"
- Americké futures kontrakty posilují