Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- Eurozóna: PPI v září meziročně klesl o 0,2 % podle očekávání
- Novo Nordisk oznámil výsledky za 3Q a počtvrté tento rok snížil celoroční výhled
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn -2,69 % na 4,226 USD za mbtu
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,19
- Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve službách v říjnu dle konečných dat na 53 b.
- Německo: Index nákupních manažerů PMI ve službách v říjnu dle konečných dat na 54,6 b.
- Frankfurtská burza na začátku seance oslabuje, výsledky zveřejnily Siemens Healthineers, BMW,..
- Pražská burza v úvodu obchodování roste, dnes se koná druhý den Podzimního Start Day
- ČR: CPI v říjnu podle předběžných dat na 2,5 % při očekávání 2,3 %
- Asijsko-pacifický region oslabuje




