Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- Americké akciové trhy uzavřely v zelených číslech
- Lepší data o inflaci povzbudila zámořské trhy
- Obchodní hodiny o nadcházejících svátcích
- Frankfurtská burza dnes posílila
- USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v prosinci na 1 b. při očekávání 6 b.
- Pražská burza klesala
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 12. prosinci poklesly o 167 mld. kubických stop
- Wall Street v úvodu dnešního obchodování roste v čele s čipovými společnostmi po reportu Micronu
- Accenture reportovala výsledky za 1Q, nové objednávky vzrostly meziročně o 12 %
- Síť restaurací Darden Restaurants reportovala porovnatelné tržby nad očekáváním a navýšila výhled




