Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- Zámořské akcie v závěru týdne oslabily
- Americké akcie podruhé v řadě oslabují
- Německá burza uzavřela poklesem
- Pražská burza zatím vybírání zisků v zahraničí odolala
- Wall Street otevřela ve ztrátách
- JP Morgan Chase reportuje výsledky za 4Q i za celý rekordní rok 2020
- USA: Index výrobních cen v prosinci meziměsíčně vzrostl o 0,3 % při očekávání růstu o 0,4 %
- Americké futures kontrakty v záporu, Nasdaq 100 futures na kladné nule
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,04 %), pšenice (+2,84 %), stříbro (-2 %)
- Vývoj měnových párů