Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- USA uzavírá v zeleném
- Americké indexy připisují zisky
- Moneta: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu na 105 Kč se stálým doporučením na stupni „neutral“
- Index DAX v závěru týdne posiloval
- Společnost 3M spolu s výsledky za 2Q oznámila navýšení ročního výhledu
- USA: Index spotřebitelské University of Michigan za červenec na 66,4 bodech při očekávání 66,5 bodů
- Wall Street po otevření roste, Dexcom odepisuje 40 % po snížení výhledu
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures indikují kladné zahájení obchodování
- USA: Deflátor výdajů na osobní spotřebu v červnu vzrostl o 2,5 % meziročně v souladu s očekáváním