Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Indexům se nakonec vzpamatovat nepovedlo
- Indexy mírně oslabují, závěr týdne v napjatém duchu
- Frankfurtská burza uzavírá páteční seanci poklesem
- Americké indexy oslabují po Trumpově eskalaci obchodní války
- Pražská burza v závěru týdne odepisovala
- Americké futures kontrakty indikují open v červeném
- Německo: Běžný účet platební bilance v květnu dosáhl přebytku 9,6 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,84 %), měď (-1,58 %) a ropa (+1,13 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,67
- Důležitá změna týkající se zpracování investičních pokynů na americkému trhu dne 18. 7.