Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- WSJ: Warner Bros. Discovery doporučí akcionářům odmítnout nabídku Paramountu
- Pražská burza otevírá růstem
- Akciový výhled
- VIG: UBS zvyšují cílovou cenu z 65,4 EUR na 72 EUR s doporučením „buy“
- Asijské trhy se obchodují v zelených číslech
- VIG: Erste Group zvyšují cílovou cenu z 55 EUR na 75 EUR s doporučením „buy“
- Evropské futures kontrakty posilují
- Očekávané události: CPI (eurozóna), Index IFO podnikatelského klimatu (Německo)
- Wall Street končí mírně v záporu
- Americké indexy ztrácejí




