Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- USA před FEDem v opatrnostním módu
- Index S&P mírně roste
- Frankfurt v úterý uzavřel v zeleném
- Pražskou burzu táhly akcie VIG
- USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v říjnu na 7670 tis. při očekávání 7115 tis.
- USA: Index předstihových ukazatelů v září poklesl o 0,3 % v souladu s očekáváním trhu
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- Komerční banka má nového finančního ředitele
- Colt CZ Group může převzít výrobce nitrocelulózy Synthesia
- Americké futures kontrakty se obchodují v záporných hodnotách




