Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Moneta Money Bank oznamuje nového člena představenstva
- Německé trhy dnes uzavřely se ztrátou
- Akcie J.P. Morgan a Goldman Sachs ztrácí po komentáři zástupců bank k očekávaným výsledkům
- Pražská burza prohloubila včerejší ztráty
- Zámořské trhy otevírají smíšeně
- Soudní dvůr EU potvrdil, že Irsko poskytlo Applu nezákonnou pomoc skrze daňové dohody
- Zámořské futures kontrakty posilují, S&P 500 futures +0,31 %
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 25,05
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,09 %), ropa (-1,3 %), pšenice (+0,75 %)
- USA: Optimismus malých firem NFIB v srpnu na 91,2 b. při očekávání 93,6 b.