Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Zámořské indexy se pokouší vymanit ze ztrát
- Frankfurtská burza uzavírá úterní obchodování poklesem
- USA: Průmyslové objednávky v srpnu vzrostly dle očekávání o 1,4 %
- Colt CZ Group: odhady hospodaření za 3Q 2025
- Pražská burza klesala, pokles řídily banky
- USA: Index realitního trhu v listopadu na 38 b. při očekávání 37 b.
- Na Wall Street převládá nejistota, zítra reportuje reportuje Nvidia a Home Depot snížil výhled
- PDD Holdings zveřejnil výsledky za 3Q, tržby byly dle očekávání
- Americké futures kontrakty oslabují
- Čínská společnost Baidu zaznamenala ve 3Q meziroční pokles výnosů o 7 %




