Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 16. dubnu vzrostl o 8,6 %
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,2 %), kukuřice (+1 %), stříbro (+0,9 %), ropa (-0,8 %), měď (+0,6 %)
- Vývoj měnových párů
- Německé akcie mírně rostou
- Pražská burza otevírá na záporné nule
- Avast: Canaccord Genuity začíná pokrývat společnost s nákupním doporučením
- Český trh s cigaretami v 1Q klesnul o čtvrtinu, uvádí ve výsledcích Philip Morris International
- Philip Morris ČR: Wood & Company zvyšuje cílovou cenu na 16 288 Kč a doporučení na „hold“
- Erste Group Bank: HSBC zvyšuje cílovou cenu v přepočtu na 907 Kč
- Moneta Money Bank: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu na 97 Kč