Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Americké akcie uzavřely týden růstově
- Zámořské akcie v polovině seance zmírnily úvodní zisky
- Německé akcie uzavřely týden se ziskem
- ČEZ dokončil prodej tureckých distribučních aktiv
- Americká burza se v úvodu obchoduje smíšeně
- Pražská burza na kladné nule
- USA: Stavební výdaje v říjnu meziměsíčně vzrostly o 0,6 % při očekávání růstu o 0,3 %
- USA: Cenový index ISM ve výrobě v listopadu na 49,9 b. při očekávání 46,0 b.
- USA: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v listopadu dle konečných dat na 49,4 b.
- Pfizer zažalován státem Texas za nepravdivé sdílení efektivnosti vakcín proti Covid-19