Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Eurozóna: Index spotřebitelských cen v prosinci meziročně klesnul podle očekávání o 0,3 %
- Vývoj cen komodit: Kukuřice (-2,19 %), pšenice (-2,16 %), zemní plyn (-1,85 %), ropa (+1,09 %)
- Vývoj měnových párů: Rubl posiluje proti koruně o 0,77 %
- USA: Biden dnes při inauguraci složí prezidentský slib pod heslem "America United"
- ČEZ: Exane BNP Paribas zvyšuje cílovou cenu na 560 Kč
- Pražská burza v úvodu obchodování posiluje
- Frankfurtská burza otevřela v mírných ziscích
- Asijsko-pacifické akciové indexy převážně rostly
- Akciový výhled
- Erste Group: J.P. Morgan zvýšila cílovou cenu na 28 EUR