Fio banka registruje silný příliv klientů
Fio banka zažívá velký zájem o své služby. Od integrace bankovních produktů do jejího portfolia, která proběhla k začátku září, získala do konce října přes 7000 nových klientů. Za třetí čtvrtletí se stala nejvstřícnější bankou klientského ratingu v ČR.
Fio banka získala v průběhu září a října přes 7000 nových klientů a potvrzuje tak svůj úspěšný vstup na bankovní trh. Počet klientů roste trojnásobným tempem v porovnání s dobou před získáním bankovní licence. Zároveň byla Fio banka ve třetím čtvrtletí poprvé zařazena do klientském ratingu OVB Vstřícná banka, v němž získala nejlepší hodnocení a stala se tak nejvstřícnější českou bankou. Návštěvnost stránek www.fio.cz po spuštění nové podoby (1.9.) vzrostla oproti předchozím měsícům o 40 %, oblíbené jsou zejména přehledné kalkulačky služeb.
"Jsme rádi, že lidé oceňují naše produkty a transparentní poplatkovou politiku. Neomezeného počtu tuzemských plateb zdarma využívá stále více klientů nejen z řad fyzických osob, ale i podnikatelů a firem, u nichž bývá úspora nákladů na finanční služby mnohem výraznější," komentuje příznivý vývoj klientské základny Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.
Dozor nad Fio banka, a.s. vykonává Česká národní banka.
Prohlášení
Nejnovější:
- Fio banka loni odvedla na dani z příjmu 1,1 miliardy korun
- Fio bance je 15 let, má 1,55 milionu klientů a vydává hospodářské výsledky
- Fio realitní fond kupuje ikonickou budovu Stará Celnice v centru Prahy
- Fio fond domácího trhu dosáhl významného milníku. Od založení zdvojnásobil svou hodnotu.
- Fio banka zve na jarní investiční semináře zdarma