Doporučení ke sledování - United Online (UNTD)
Doporučení ke sledování - United Online (UNTD)
Společnost United Online se zabývá poskytováním připojení k Internetu na území USA a Kanady prostřednictvím značek NetZero, Juno Online a BlueLight stejně tak rozvíjí své činnosti v oblasti marketingových průzkumů. Ke konci prvního pololetí využívalo internetové služby společnosti přes 2,5 mil. platících uživatelů (z celkového počtu 5,2 mil. aktivních „surfařů). Společnosti se daří zvyšovat uživatelskou základnu díky své přiznivé cenové politice, která odčerpává zákazníky velkým internetovým společnostem v čele s AOL poskytující podobné služby za nesrovnatelně vyšší ceny. Právě tento - mimojiné - internetový provider zaznamenal v průběhu 2Q úbytek zákazníků o 850 tis. Na tento fakt hodlá AOL zareagovat snížením ceny poskytovaných služeb na úroveň United Online (UNTD) - poplatek 9,95$/měsíc, aby získala své uživatele zpět. Tuto skutečnost vnímá řada analytických domů jako vážnou hrozbu pro UNTD a očekávají propad tržeb, resp. zisku v souvislosti s konkurenčním bojem. Za poslední měsíc akcie společnosti oslabily o 40%, přičemž téměř 20% ztrácí v průběhu dnešní obchodní seance. Doporučujeme tento titul při současném tržním ocenění (v blízkosti 25$) sledovat s možností budování pozic, neboť se domníváme, že současný propad nesleduje hrozivou změnu fundamentu, spíše se „opírá" o psychologické faktory. Dodejme, že společnost dosahuje zisku po 6 uplynulých Q (v posledním Q ve výši 31c/akcii) při dynamicky rostoucích tržbách. Své výsledky za stávající Q zveřejňuje 30.10.
Nejnovější:
- Americké indexy uzavírají kladně
- Americké indexy posilují
- Zvyšujeme cílovou cenu na akcie Kofola ze 410 Kč na 484 Kč, potvrzujeme doporučení "držet"
- Carnival Corp. reportovala za 4Q, očištěný zisk na akcii meziročně vzrostl a předčil očekávání
- Frankfurtská burza na konci týdne mírně posílila
- Colt CZ: Německá armáda si vybrala pistoli České zbrojovky
- Pražská burza plošně rostla
- Paychex, poskytovatel mzdových a HR služeb, reportoval výsledky za 2Q dle očekávání
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle konečných dat na 52,9 b.
- USA: Prodeje existujících domů v listopadu meziměsíčně vzrostly o 0,5 % při očekávání růstu o 1,2 %




