Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,73
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-2,49 %), měď (-0,57 %) a zlato (+0,55 %)
- Eurozóna: Peněžní zásoba M3 v květnu meziročně vzrostla o 3,9 % při očekávání růstu o 4,0 %
- ČR: Měnová zásoba M2 v květnu meziročně vzrostla o 3,5 %
- Colt CZ oznámil změnu v dozorčí radě
- Pražská burza v úvodu týdne posiluje
- Frankfurtská burza zahajuje den v kladných hodnotách
- Indexy v Asii na pozadí optimismu z uzavření obchodních dohod s USA posilují
- CTP: Deutsche Bank zvyšuje cílovou cenu akcií z 15 EUR na 20 EUR a doporučení z „hold“ na „buy“
- Akciový výhled