Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Wall Street uzavřel se smíšenou bilancí
- Smíšený vývoj v zámoří
- Frankfurtská burza na konci týdne stagnovala
- Pražská burza v závěru týdne opět navyšuje historické maximum
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v srpnu dle předběžných dat na 58,6 b.
- USA: Podnikové zásoby v červnu vzrostly o 0,2 % v souladu s očekáváním
- Americké indexy se v úvodu obchodují smíšeně
- USA: Průmyslová produkce v červenci meziměsíčně klesla o 0,1 %
- Americké futures se obchodují smíšeně
- USA: Index importních cen v červenci meziročně klesl o 0,2 % v souladu s očekáváním