Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Vyšší marketingové náklady snížily zisk Pumy
Druhý největší výrobce sportovního oblečení v Evropě, Puma AG (PUM), ohlásil za 1Q zisk 90,1 mil. EUR a meziročně se zisk snížil o 6,7%, když vzrostly marketingové náklady před blížícími se Olympijskými hrami v Číně a Evropským šampionátem ve fotbalu. Výsledek zaostal za odhady analytiků, které se pohybovaly okolo 95,9 mil. EUR. Tržby za 1Q se snížily o 2,7% na 741,2 mil. EUR.
Akcie PUM vyklesávají ze svých ranních maxim a obchodují se za 227,25 EUR (+0,36%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Ropa (-3,61 %), stříbro (-0,61 %) a pšenice (-0,43 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,92
- Cisco reportovalo výsledky za 3Q a zvýšilo roční výhled
- Eurozóna: Průmyslová výroba v březnu meziročně vzrostla o 3,6 % při očekávání růstu o 2,5 %
- Eurozóna: HDP ve 1Q dle druhých předběžných dat meziročně vzrostl o 1,2 % v souladu s očekáváním
- Eurozóna: Zaměstnanost v 1Q dle předběžných dat meziročně vzrostla o 0,8 %
- Vývoj cen komodit: Ropa (-3,04 %), měď (-1,26 %), stříbro (-1,25 %)
- Vývoj měnových párů: CHF/CZK 26,55
- Německé akcie v úvodu klesají, reportovaly Siemens, Deutsche Telekom, Allianz, RWE a Merck
- Pražská burza otevírá v zeleném, výsledky za 1Q reportoval ČEZ