Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američané chtějí o Velikonocích utrácet
Američtí spotřebitelé plánují podle průzkumu IBISWorld o víkendu v součtu utratit až 14 miliard USD za různé velikonoční propriety v čele s potravinami, cukrovinkami či oblečením. To by znamenalo 1,8% nárůst oproti předchozímu roku a tedy vůbec první růst této statistiky po třech letech. V loňském roce velikonoční tržby klesly meziročně o 8,3 %. Pokud by se letošní odhady vyplnily, znamenalo by to pozitivní signál růstu výdajů spotřebitelů i na jiné než základní potřeby. Velikonoce jsou v USA jsou ve statistice spotřebitelských výdajů po Vánocích, svátku sv. Valentina a Dnu matek čtvrtým nejvýraznějším svátkem.
Nejnovější:
- KLA reportovala za 4Q a volný peněžní tok je rekordní dle očekávání
- USA: Report z trhu práce – v červenci vzniklo 73 tisíc pracovních míst, očekáváno bylo 104 tisíc
- Konferenční hovor Erste Group k výsledkům za 2Q: Budování kapitálu na akvizici Santander Bank Polska
- Americké futures kontrakty odepisují
- ČR: Státní rozpočet skončil v červenci ve schodku 168,2 mld. Kč
- Vývoj cen komodit: Ropa (-0,92 %), zemní plyn (-0,87 %), pšenice (-0,81 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,55
- Amazon ve 2Q překonal očekávání, výhled na 3Q je analytiky považován za konzervativní
- Colt CZ: Vladimír Rada byl jmenován generálním ředitelem společnosti Sellier & Bellot
- Apple reportoval výsledky za 3Q, pozitivně překvapily tržby z prodeje telefonů iPhone